Druhé najpočúvanejšie súkromné rádio má nový web. Fun rádio redizajnovalo webovú stránku, jej novú podobu spustilo pred pár dňami.

Fun rádio si dlhodobo udržiava pozíciu silnej komerčnej dvojky so 13,7%-ným podielom na trhu. Má 535 tisíc denných a 1.156.000 týždenných poslucháčov. Takmer 70 % poslucháčov Fun rádia je vo veku do 40 rokov.
Zdroj: MML-TGI SR 4. + 1. kvartál (16.9.2013 – 30.3.2014)

Hlavným cieľom redizajnu stránky funradio.sk je podľa Kamila Šimončiča, web manažéra Fun rádia, upevnenie pozície najnavštevovanejšieho rádiového webu.

„Zároveň sa snažíme držať krok so súčasnými trendmi, ktorými sme chceli posilniť obsahovú a vizuálnu stránku webu z hľadiska používateľa. Ľudia sú zvyknutí na obrázky či fotografie zo sociálnych sietí a tento trend sme aplikovali aj na náš web, ktorý po novom ponúka viac vizuálneho obsahu a menej textu, aby ľudí viac zaujal“, uvádza Šimončič.

Štruktúra webu sa pre používateľov zjednodušila – tak ako sú navyknutí bez preklikávania obsah scrollovať na sociálnych sieťach, rovnakú možnosť im teraz ponúka aj nový web Fun rádia. Pribudli sekcie ako „najpopulárnejšie články“ alebo „čítaj ďalej“, ktoré návštevníkom ponúkajú ďalšie zaujímavé čítanie.

Taktiež vymizla väčšia časť reklamných bannerov, ktoré sú z dnešného pohľadu považované za zastarané. Nový web dáva priestor aj novým obchodným formátom – content marketingu, ktorý sa zameriava na vytváranie a šírenie kvalitného obsahu či takzvanej natívnej reklame, ktorá je prirodzene vnorená do obsahu stránky.

„Na novej webovej stránke bol tiež aplikovaný základný responzívny dizajn. To znamená, že sa obsah automaticky zobrazuje a prispôsobuje podľa veľkosti displeja,“ vysvetľuje Šimončič.

redizajn Rádiový web funradio.sk

Funradio.sk rekordne rastie

Funradio.sk upevňuje svoju pozíciu najnavštevovanejšieho rádiového webu. Počet reálnych užívateľov za mesiac júl 2014 dosiahol rekordných 433.678, čo predstavuje 125 %-ný nárast návštevnosti oproti priemernému mesačnému počtu RU za posledný rok. V súčasnom období (august 2014) web Fun rádia osloví približne toľko reálnych užívateľov za týždeň, koľko v predchádzajúcom období oslovoval za mesiac.

Dizajn nového webu dodala agentúra Zaraguza digital. „Nový web je navrhnutý tak, aby priniesol čo najviac obsahu a zábavy užívateľovi. Sústredí sa na aktuálnosť a zviditeľňuje hviezdy rádia. Všetko vo FUN farbách s jednoduchým flat dizajnom, ktorý dáva do popredia obsah,“ povedal za agentúru Zaraguza digital Lead Designer Andrej Znášik.

Nové aplikácie

Okrem novej web stránky sa Fun rádio môže pochváliť aj novými aplikáciami pre mobilné zariadenia. „Keďže podiel prezerania webov na dotykových zariadeniach neustále narastá, bolo viac ako prirodzené, priniesť spolu s novým webom aj aplikácie pre mobilné zariadenia. Spustili sme vynovenú aplikáciu pre zariadenia s operačným systémom iOS a používatelia Androidov sa tiež dočkali svojej vlastnej aplikácie,“ hovorí Šimončič.

Vďaka novým aplikáciám môžu používatelia nielen počúvať živé vysielanie a všetky ostatné internetové Fun rádia, ale byť aj v priamom kontakte s moderátormi Fun rádia, zapájať sa do súťaží, mať prehľad o novinkách z vysielania ako aj z diania na Slovensku a vo svete.

Vlastný komunikačný kanál

Jednou z veľkých výhod spustenia nových mobilných aplikácií a webovej stránky je ich vzájomné prepojenie. Rovnako sú s webom a aplikáciami prepojené aj sociálne siete. V praxi to potom znamená, že poslucháč môže komunikovať podľa preferencií cez web, aplikáciu alebo hociktorú sociálnu sieť Fun rádia, pričom všetky príspevky sa v reálnom čase zobrazujú moderátorovi.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu