Po trinástich rokoch od svojho vzniku sa mBank stala jednou z najúspešnejších značiek finančných služieb v regióne. Je aj najsilnejšou značkou v rámci BRE Bank Group, ktorá práve v týchto dňoch mení svoj ​​názov na mBank Group.

To však nie je jediná zmena, ktorú mBank v Čechách a na Slovensku chystá. V rámci projektu Nová mBank predstaví vo februári budúceho roka nielen nové logo a firemný dizajn, ale zároveň ponúkne zákazníkom nové, revolučné internetové bankovníctvo. To predstavuje najväčšiu inováciu a zároveň aj najväčšiu investíciu v rámci Novej mBank.

Nové logo a dizajn

Zmena názvu materskej BRE Bank na mBank S.A. je príležitosťou na osvieženie firemnej identity mBank ako takej. Zákazníci sa dočkajú nielen nového loga, ale aj nových internetových stránok.

Homepage mBank bude vyjadrovať filozofiu mBank a bude pripomínať skôr internetový e-shop než korporáciu. Odvážny koncept nového loga pripomínajúci čiarový kód je z dielne agentúry BNA.

Vybraná škála farieb nadväzuje na farby súčasného loga s kvetinkou a vyjadruje blízkosť k zákazníkom a pochopenie ich potrieb. V Poľsku vďaka väčšej diverzifikácii obchodných línií využijú hneď päť farebných mutácií loga. V Čechách a na Slovensku budú využívané zatiaľ len dve. Jedna pre súkromné účty a druhá pre podnikateľskú klientelu.

Doteraz používané logo:

doteraz-pouzivane-logo-mbank-2

 

Nové logo:
– hore základný variant, pre verejnosť a pod ním verzia, ktorá bude komunikovaná pre korporátmu cieľovú skupinu – podnikateľov

nove_logo_mbank_-1

nove_logo_mbank-2

Nové internetové bankovníctvo bolo vyvinuté medzinárodnými expertmi pre všetky tri trhy súčasne (PL, ČR, SR). Na jeho príprave sa podieľa viac ako 300 zamestnancov mBank v spolupráci s globálnymi partnermi, z ktorých môžeme menovať napríklad Accenture, Artegence a Meniga.

Autor a duchovný otec projektu Novej mBank

Prezradíme Vám ešte, že internetový guru a duchovným otcom projektu Novej mBank je Michal Panowicz, ktorý pracuje v BRE bank od roku 2011 a je spolutvorcom stratégie projektu Nová mBank. Od roku 2006 pracoval pre centrálu Microsoft v Redmonde, kde bol zodpovedný za tvorbu komplexných smerov vývoja spoločnosti.

Vo firme eBay se podielal na rozvoji akvizície Skype a vo varšavskom oddelení Boston Consulting Group sa venoval analýze vývoja najväčších poľských bánk. Absolvoval aj program MBA na Harvard Business School.

Sme veľmi zvedavý ako sa bude projekt Novej mBank ďalej rozvíjať.
Vyzerá to však tak, že sa máme veru na čo tešiť.

Korporatna identita-Novej mBank-pre klasickych zakaznikov


Zdroj: info mBank, fotografie PR Clinic

REKLAMAadv.: