Počas najbližších týždňov prejde redizajnom viac ako dvadsať regionálnych webov siete MY vydavateľstva Petit Press. Vydavateľstvo zároveň chystá jeden spoločný web myregiony.sk, ktorý prinesie informácie z regiónov z celého Slovenska. Zároveň spúšťa i anti adblock kampaň, ktorej tvárou je Chuck Norris. Má pomôcť, aby čitatelia „nezabíjali“ slovenskú žurnalistiku.

„Návrat ku tradičným farbám, interaktívnu mapu regionálnych správ, spoločnú titulnú stránku, viac lepších správ a množstvo ďalších noviniek, prinášajú svojim čitateľom webové stránky regionálnej siete MY,“ uviedlo vydavateľstvo.

“Chceme, aby naši čitatelia mali aj na našich webových stránkach rovnaký komfort ako majú už viac ako 25 rokov pri čítaní týždenníkov MY, povedal Milan Mokráň, člen predstavenstva spoločnosti Petit Press a riaditeľ divízie regionálnych týždenníkov MY.

„Pozorne našich čitateľov počúvame a logickým výsledkom budú zmeny, ktoré z našich regionálnych webov urobia moderné internetové médiá pre každý z regiónov Slovenska,” doplnil Mokráň.

nasanitra.sme.sk – po redizajne (repre foto)

Doterajšie korporátne farby regionálnych webov nahradí červená a čierna. V prvej fáze webové stránky zmenia svoj vizuál, vo vydavateľstve pripravujú aj technologické zmeny.

“Na stránkach pribudne aj celkom nová interaktívna mapa, aby sme našim čitateľom umožnili jednoduchšie nájsť všetko dôležité práve z ich regiónu Slovenska,” dodáva Mokráň.

Veľkou novinkou, ktorú vydavateľstvo spustí, je nová internetová stránka myregiony.sk, spoločná pre všetky regionálne tituly siete MY, ktorá bude denne informovať o najdôležitejších udalostiach zo slovenských obcí a miest.

Vydavateľstvo Petit Press zároveň spúšťa kampaň, ktorá ma za cieľ znížiť množstvo čitateľov, ktorí používajú tzv. adblocky, čiže systémy na blokovanie reklám.

Tvárou „anti blokovacej“ kampane sa stal Chuck Norris, ktorý sa pokúša takýchto čitateľov presvedčiť, aby blokovacie programy nepoužívali a „aby nezabíjali slovenskú žurnalistiku.“

Čítanosť regionálnych webov siete MY dosiahla, podľa výskumu AIMmonitor, v mesiaci máj približne 700 tisíc unikátnych čitateľov.

Vydavateľstvo Petit Press okrem internetových webov regionálnych titulov MY, vydáva aj denníky SME, Uj Szó a Korzár, regionálne týždenníky MY, týždenník Vasárnap v maďarskom jazyku, dvojtýždenník Profit a sieť bezplatných novín ECHO. Prevádzkuje sieť webstránok združených pod doménami Sme.sk a Ujszo.com. Portál Sme.sk je dlhodobo najčítanejším spravodajským webom na Slovensku.

Odporúčame: Predchádzajúci redizajn regionálnych webov siete MY sme kritizovali.  Čítaj viac.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu