V novej reklamnej kampani pre Volvo Truck USA dostane 3-ročný chlapček skutočný kamión zabalený tak ako bývajú zabalené modely autíčok v obchode s hračkami.

Švédska agentúra Forsman & Bodenfors si na svoje konto pripísala unikátnu reklamu, ktorá sa dokonca dostala do Guinnessovej knihy svetových rekordov. Skutočné nákladné vozidlo Volvo VNL 760, ktoré pre potreby reklamy zabalili do obrovskej škatule, je totiž najväčším darčekom aký kedy dieťa dostalo a rozbaľovalo zo škatule. O novej reklame informoval Adweek.com.

Masívna škatuľa, ktorá je vyrobená prevažne z kartónu a celofánu je presnou kópiou škatule do akej sa balia klasické hračky, vrátane modelových kamiónov Volvo. Výroba škatule trvala približne 36 hodín, jej dĺžka je viac ako 24 metrov, šírka viac ako 4 metre a na výšku škatuľa meria viac ako 5 metrov. Samotný nákladný automobil má dĺžku takmer 22 metrov a jeho váha je 16 ton.

Nápad na vytvorenie takejto reklamy je naozaj netradičnou voľbou a jeho samotná realizácia bola pre reklamnú agentúru aj Volvo USA veľkou výzvou.

„Keď sme videli film s malým dieťaťom ako rozbaľuje na batériu poháňané autíčko s dizajnom Spidermana, ktoré malo na YouTube 218-miliónov zdieľaní povedali sme si: To je ono! Hneď potom prišla otázka: Akoby sme urobili niečo také vzrušujúce?“, uviedol pre adweek.com Magnus Koeck, viceprezident marketingu a riadenia značky pre Volvo Truck Severná Amerika.

 

Natočenie videoklipu, ale nebolo ľahké. Najväčší problém bol s utajením tak veľkého darčeka, pretože len ťažko sa dá skryť balenie skutočného kamióna do obrej škatule. „Realizačný tím pracoval počas noci, aby vytvoril škatuľu. S odhalením darčeku sme skončili oveľa neskôr ako sme predpokladali. Úradník, ktorý mal na starosti zápis do Guinessovej knihy rekordov mal obavy či bude môcť urobiť merania skôr ako bude tma. Veľmi dobre, ale chápal dôvody nášho oneskorenia,“ priblížil pre adweek.com vznik videoreklamy pre Volvo Truck, Magnus Koeck.

„Keď sa filmovanie nakoniec začalo, trojročný chlapček Joel bol taký vzrušený z nášho prekvapenia reálnym kamiónom, že aj kameraman s ním len ťažko držal krok, keď chlapec behal okolo škatule,“ dodal pre adweek.com, Magnus Koeck.

Touto reklamnou kampaňou chcelo Volvo okrem propagácie nového nákladného vozidla zo svojej produkcie, dokázať tiež to, že nemajú obavy robiť pre svojich fanúšikov aj niečo zábavné, napríklad aj vo forme takejto reklamy, ale v prvom rade je aj táto reklamná kampaň o vytváraní povedomia o značke Volvo Truck.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu