zdroj: Burger King (Twitter)

Autobus, v ktorom si cestujúci môže vychutnať svoje obľúbené jedlo sa v Bruseli stal na štyri dni skutočnosťou. Za celým projektom pojazdného rýchlo občerstvenia stál Burger King.

Túto jedinečnú možnosť mohli zákazníci reťazca rýchleho občerstvenia Burger King vyskúšať od 13. septembra do 16. septembra.

Červený autobus, ktorý jazdil na trase Bourse – Bruxelles Midi – Basculle (Uccle) – Burger King Auderghem sa na štyri dni stal súčasťou hlavného mesta Brusel.

Celý projekt je výsledkom partnerstva medzi Burger King a belgickou dopravnou spoločnosťou De Lijn. Whopper Bus jazdil na určenej trase približne od 9:30 hod ráno až do 9:00 hod večer a jazda v ňom bola bezplatná. O novej kampani, ktorou Burger King opäť vzbudil pozornosť celého Belgicka napísal adweek.com.

Za kampaňou aj tentokrát stojí agentúra Buzzman, ktorá pre Burger King Belgicko vytvorila už mnoho doslova bláznivých kampaní ako napríklad prvá zubná pasta, ktorá udrží zuby „Whopper“ svieže.

Ďalším podobne „uleteným“ projektom z dielne agentúry Buzzman pre Burger King bola kampaň s vianočným svetrom, ktorého súčasťou bolo vrecko na telefón s motívom horiaceho ohňa v kozube.

Ani kampaň tajomný burger nezaostáva a svojim spracovaním zapadá do profilu vyššie spomenutých reklám.

Úplne najkontroverznejšou reklamou, ktorá narobila rozruch nielen v Belgicku, ale aj za jeho hranicami je kampaň „Kto je kráľ?“, ktorá vyzývala ľudí, aby si vybrali svojho skutočného kráľa a to medzi Burger Kingom a belgickým kráľom Philippem.

Belgická kráľovská rodina sa z tejto výstrelky veľmi netešila, no úspech kampane bol fenomenálny, pretože sa po celom svete šírila ako vírus.

Monarchia nebola príliš nadšená tým čo sa dialo a svoju nevôľu vyjadrila aj prostredníctvom tlače. „Bola to nepríjemná situácia, ale aj PR príležitosť. Burger King absolvoval rozhovor v kráľovskom paláci a následne sa rozhodol predčasne ukončiť spomínanú kampaň a to odhalením víťaza, ktorým sa stal kráľ Philippe,“ pre adweek.com, uviedol prezident a výkonný kreatívny režisér Georges Mohammed-Chérif z agentúry Buzzman.

„Ako gesto na uzmierenie, sme na čas odobrali slovo „King“ z nášho loga na sociálnych médiách a na konštrukčnom panely na našej reštaurácii. Zábavné na tom je, že mnoho ľudí si myslelo, že toto všetko bolo plánované už od začiatku, no nebolo. Kráľovský palác, preto ocenil úsilie a našu rýchlu reakciu,“ dodal pre adweek.com Georges Mohammed-Chérif.

Ako zázrakom sa celá táto kampaň skončila dobre. Nakoniec každý o nej hovoril v pozitívnom zmysle, takže v podstate každý zvíťazil, teda aj belgický kráľ, aj Burger King.

Keďže Burger King si uvedomuje, že kampaň, do ktorej zatiahla aj kráľovskú rodinu sa pre nich akoby zázrakom nakoniec skončila pozitívne, na odľahčenie prišla s nápadom v podobe Whopper Bus.

„Pre otvorenie novej prevádzky v aglomerácii Bruselu sme chceli urobiť niečo omnoho pozitívnejšie a tiež ukázať lásku. Keďže vieme, že ľudia v Bruseli čakali trochu dlhšie a tiež, že nová reštaurácia nie je reálne v centre Bruselu, rozhodli sme vytvoriť prvú autobusovú linku, ktorá prechádza celým mestom a privezie ich priamo do Burger King v Auderghem,“ pre adweek.com priblížil myšlienku vzniku autobusu Georges Mohammed-Chérif.

S myšlienku kampane s reštauráciou v pojazdnom autobuse sa Burger King rýchlo stotožnil. Celý nápad bol jednoduchý, ale zároveň prekvapujúci, pretože žiadny podobný nápad v Belgicku reálne zrealizovaný nebol.

Momentálne Burger King a agentúra Buzzman pracujú na stratégii pre rok 2018 a je takmer isté, že opäť prídu s nápadmi, ktoré hlboko zarezonujú medzi obyvateľmi Belgicka.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu