zdroj: PSS

Prvá stavebná sporiteľňa mení dodávateľa pre marketingový a kreatívny fullservis. Od 15. januára začala spoluprácu s tímom Istropolitana Ogilvy. Za viac ako 10 ročnú úspešnú spoluprácu ďakuje agentúre Respect APP.

Reklamná agentúra Istropolitana Ogilvy sa stala víťazom tendra, ktorý prebehol v závere minulého roka. „Otvárame novú etapu stavebného sporenia. Meníme sa. V súčasnom “novom svete” pripravujeme pre klientov atraktívne a relevantné produkty, čím chceme ešte presnejšie naplniť ich predstavy o modernom a dostupnom financovaní bývania. Je nevyhnutné ísť ďalej a zodpovedne pristupovať k prezentácii a vnímaniu značky, akou je PSS,“ uviedlariaditeľka úseku marketingu Prvej stavebnej sporiteľne Daša Matušíková.

„Do výberového konania sme preto oslovili viaceré skúsené agentúry, ktoré prišli so zaujímavými a kreatívnymi návrhmi. O víťazovi výberového konania rozhodol najmä strategický a kreatívny koncept a skúsený tím. Istropolitana Ogilvy dokázala ponúknuť komplexný prístup a priniesť odpovede na výzvy, ktoré nás čakajú. Som presvedčená, že spoločne dokážeme nadviazať na marketingovú komunikáciu banky a pre PSS vytvoriť ďalšie nezameniteľné parametre pre úspech značky a spokojnosť klienta,“ hodnotí výsledky tendra Daša Matušíková.

„Sme veľmi radi, že nadšenie, s ktorým sme do tohto veľkého a významného tendra išli, sa prejavilo aj na výslednej podobe odovzdanej práce. A ešte viac nás teší, že ľudia v PSS si toto naše netradičné riešenie vybrali. Nám tým už teraz dokázali, že PSS je nielen silná a tradičná, ale aj inovatívna značka. Teraz jej príbeh budeme s nadšením rozprávať ďalej,“ hovorí František Toman, CEO Istropolitana Ogilvy.

„Chcem sa poďakovať všetkým, ktorí sa výberového konania zúčastnili. Uskutočniť finálny výber nebolo jednoduché. Som však presvedčená, že sme vybrali správne a veľmi sa teším na spoluprácu,“ hovorí Daša Matušíková.

„Zároveň sa chcem poďakovať aj tímu Respect APP, ktorý s PSS spolupracoval od roku 2009 a za tento čas odviedol obrovský kus kvalitnej práce,“ dodala.

PSS je tradičná a silná značka na trhu stavebného sporenia. Cieľom spolupráce s novou agentúrou bude nadviazať na úspešné kampane z posledného obdobia, ale zároveň pružne reagovať na meniace sa trhové prostredie.

„Produkty stavebného sporenia dokážu flexibilne reagovať na potreby klientov. S pomocou nového tímu chcem ukázať, že Prvá stavebná sporiteľňa je moderná spoločnosť, ktorá ide s dobou a prináša nový pohľad na financovanie bývania,“ dodáva Daša Matušíková.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu