Made by Vaculik zverejnil na Facebooku správu o odchode svojho kreatívneho riaditeľa Boya Dohnala, odchod sa ale nakoniec nekonal. Zverejnená správa bola súčasťou náborovej kampane.

Agentúra hneď po tom zverejnila na sociálnej sieti vysvetľujúce video, v ktorom sám Boyo Dohnal hovorí, že hľadá do svojho tímu nových lodi. Predchádzajúca správa o jeho odchode mala len upútať pozornosť.

Teasing v marketingovej komunikácii zahŕňa prvok upútania pozornosti – zvedavosti a postupne odhaľuje obsah reklamného posolstva.

„Chcem sa rozlúčiť s klebetami, ktoré sa niekoľko dní šíria po branži, že ja som odišiel z Made by Vaculik, všetci sa kurva ukľudnite dobre, ja som nikam neodišiel, mne je tu super. U Vaculika je najlepšie, však je to najlepšia agentúra, aj Agentúra roka. Ale potrebujem, počúvajte – nového arťáka, nového kopíka, nejakých dobrých a potrebujem aj digitálneho arťáka a potrebujeme dvoch accountov. Takže kto ma všetci poznáte, alebo máte na mňa adresu, tak volajte, píšte…“ povedal v zverejnenom videu plnom vulgarizmov Boyo Dohnal, kreatívny riaditeľ agentúry Made by Vaculik.

Reklamná agentúra Made by Vaculik dostala nedávno ocenenie Agentúra roka 2015, skončila pred agentúrami JANDL a Wiktor Leo Burnett. Ocenenie udeľuje časopis Stratégie v rámci súťaže Effie Slovakia. Čítaj viac. 

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu