Na špeciálnom webe account.triad.sk  pripravili osem úloh. Pozor je na ne však celkovo len 60 minút a jeden – jediný pokus!

Nie je to nič ľahké, treba vysvetliť klientovi nevysvetliteľné, zadať grafikovi nezadateľné a nájsť niečo, čo… ale nie, viac nebudeme prezrádzať.

account.triad.sk - 1 ulohaPo zadaní základných údajov, ako je meno, telefónne číslo a email nám z email adresy tvojsef@jobtriad.sk obratom prišla prvá úloha so zadaním “Ahoj, som celý deň na schôdzkach a klientka Uršula potrebuje dnes bezpodmienečne doriešiť tú FB kampaň. Môžeš jej, prosím, zavolať a zistiť, aké má požiadavky a zhrnúť mi to v bodoch do mailu? Pripíš mi tam ešte tak 3 otázky, na ktoré sa budeme musieť opýtať, aby sme zvládli kampaň urobiť. Odpíš mi čo najskôr, ponáhľa to! Jej telefón je 0902 226 261. Ďakujem veľmi pekne!”

Ďalej sme nesúťažili, ale nápad agentúry Triad nás zaujal. Každá firma si hľadá toho správneho človeka inak. Musí byť ale vždy pohotový, jedinečný a musí zapadnúť do firmených rituálov, skrátka musí byť ten pravý.

Väčšinou si firmy dajú inzerát na praca.sme.sk, alebo profesia.sk a čakajú. Niektoré dokonca pátrajú vo svojom okolí, alebo si priamo nájdu headhuntera, ktorý im toho “správneho” človeka nájde.

V niektorých reklamných agentúrach príjmu študentov KAMAKO, alebo FMK, či inej katedry vysokej školy a neskôr si z nich vyberú nových stálych kolegov.

V Triade dokonca pred dvoma rokmi vytvorili pop-up 10 dňovú reklamnú agentúru, kde dostali piati mladí študenti reálneho klienta, zadanie a mentoring. Vďaka dvom ročníkom objavili dve skvelé baby (accountky), bez ktorých si to už ani nevedia predstaviť a pár ďalším ľuďom otvorili dvere do brandže.

Aktuálne hľadajú v Triade skúseného accounta, ktorý vie vyriešiť všetky tie nemožné situácie, čo sa stávajú úplne bežne.

Nábor prostredníctvom hry stále trvá. Či už chcete Triad presvedčiť, že ste pre nich ten pravý account alebo si len chcete vyskúšať svoje zručnosti, môžete. Kávu si však radšej urobte skôr, ako začnete, šesťdesiat minút môže byť naozaj krátka doba.

Dobrý nápad, oceňujeme kreativitu agentúry. Stáva sa, že aj obuvník chodí bosí. V tomto prípade tomu tak nie je.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu