V mesiaci marec v Čechách a na Slovensku odštartuje veľká reklamná kampaň značky PEPSI, bude spájaná s futbalom a šampionátmi Champions League a EURO 2016.

„Na agentúru TRIAD sme dostali veľmi dobré referencie. O víťazstve v tendri rozhodla kreativita a nápady, využívanie „starých“ médií „po novom“ a v neposlednom rade nadšenie a prístup k spolupráci,” povedala Zuzana Spurná, brand manažérka spoločnosti PepsiCo.

Z nášho víťazstva v tendri sa, samozrejme, veľmi tešíme. Páči sa nám, že PEPSI je odvážna značka a pristúpila na naše netradičné spôsoby využitia mediálnych kanálov. Vytvoríme tak hravú a veselú kampaň nielen v digitálnom prostredí, “ povedal Jaro Zacko, kreatívny riaditeľ agentury TRIAD Advertising.

Medzi klientov Triadu patrí napríklad Pilsner Urquell, alebo mobilný operátor O2, ktorého invenčná komunikácia sa radí medzi to najlepšie na Slovensku. > Pozri

Martin Woska, creative strategy director a spolumajiteľ reklamnej agentúry Triad je zároveň novým prezidentom Art Directors Clubu Slovakia (ADC) > Pozri

Pozrite ako sa teší tím agentúry Triad zo zisku Pepsi do klientského portfólia:

Triad sa raduje z vitazstva v vtendri Pepsi
zdroj foto: Triad
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu