Bory Mall sa v reklamnej kampani dopustil reklamného failu, keď vo svojej reklame nesprávne na bigboarde označil časovú hodnotu. Vizuál označuje 15 minút no text nad ním naopak 10 minút. Bigboard má navigovať zákazníkov do nákupného centra do kina IMAX. Správu sme v spodnej časti aktualizovali o vyjadrenie Mariána Hornyáka, marketingového manažéra Bory Mall. Kampaň si realizovala sama spoločnosť Bory Mall. Nie je z dielne reklamnej agentúry Piknik Pictures, ktorá v septembri 2015 vyhrala tender na zabezpečenie reklamy pre Bory Mall.

„Seriously #BoryMall? Asi by som na ich mieste prehodnotil spôsobilosť človeka čo im robí marketing, lebo znázorniť na hodinkách 10 minút by malo zvládnuť snáď aj dieťa navštevujúce materskú školu. Trolinku failik :)“, upozornil na prešľap agentúry na svojom profile na sociálnej sieti Martin Kredátus.

V septembri 2015 sme informovali, že agentúra Piknik Pictures uspela v tendri na reklamu Bory Mall, nahradila tak agentúru Made by Vaculík. Vo finále tendra agentúra Piknik Pictures bojovala spolu s agentúrou Istropolitana Ogilvy. Autorom víťazného konceptu je Juraj Šútovec, bratranec známeho výtvarníka Martina “Shootyho” Šútovca, ktorý sa preslávil karikatúrami, ktoré boli dlhé roky tvárou denníka SME. V súčasnosti už kreslí Shooty karikatúry pre denník N.

Kontaktovali sme Juraja Šútovca z Piknik Pictures aj Mariána Hornyáka z Bory Mall a zisťujeme podrobnosti, správu aktualizujeme.

Pozrite si predmetný bigboard a posúďte sami:

Bory Mall, bilboard, zdroj foto Martin Kredátus
zdroj foto Martin Kredátus


Aktualizované:

Aktuálnu kampaň si realizovala Bory Mall sama, nie prostredníctvom reklamnej agentúry Piknik Pictures.

„Reklamné plochy komunikujú odkaz, že z každého miesta v Bratislave to nie je ďaleko do Bory Mall. Je jedno či je to 10, 15 alebo 20 min., stále je to blízko. Graficky vizuál nemá za cieľ presne znázorňovať časový úsek na hodinách, je to „podklad“ pre informáciu o minutáži. Predmetné stopky sú grafickým symbolom „blízkosti-rýchlosti“ a na všetkých vizuáloch sú rovnaké, bez ohľadu na presnú minutáž, ktorá sa líši v závislosti od umiestnenia plochy, v rámci Bratislavy. Bol to grafický zámer, nie chyba. V súčasnosti používame 3 verzie vizuálov, každá s totožným ilustračným symbolom stopiek, ale s rozdielnym časovým údajom, zodpovedajúcim reálnej vzdialenosti od nákupného centra. Nakoľko je vnímanie tohto grafického riešenia zmätočné, berieme na vedomie spätnú väzbu verejnosti a vizuály upravíme do jednoznačnej podoby, “ povedal pre Masmediálne.info Marián Hornyák, marketingový manažér Bory Mall.

Jednoduchý vizuál outdooru s troma prvkami – korporátne  farby, logo, headline – ktoré podporujú ľahké zapamätanie a doslova podprahové vnímanie komunikovaného odkazu.

V spleti ostatných bigboardov, reklamnom smogu, ktorý doslova číha pri ceste na šoférov sa tak jednoznačne tento vizuál odlišuje do ostatných vizuálov a preto má predpoklad stať sa úspešným a efektívnym.

Je len na škodu, že sa stal terčom posmeškov na sociálnej sieti, pre „zámerne“ nesprávne označenú vizuálnu metaforu hodín s textom „bližšie, než si myslíte“, znázorňujúcu čas vzdialenosti od Bory Mall/kina IMAX.

Zisťujeme podrobnosti prečo outdoor promotion nerealizovala víťazná agentúra tendra Piknik Pictures, ale si ju robila Bory Mall sama. Správu aktualizujeme:

„s Piknikom spolupracujeme, pripravujeme ďalšie kampane,“ povedal Hornyák, marketingový manažér Bory Mall.

Pozrite si ďalšie vizuály outdoor kampane:

„Prvé verzie sú „zámer“ a druhé sú na základe spätnej väzby graficky „zjednodušené“ na čítanie,“ povedal Marián Hornyák.

Pred:

Po:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu