zdroj: PIAF

Medzinárodný festival reklamy vznikol v roku 2010. Okrem medzinárodnej súťaže kreatívnych prác bola jeho súčasťou i odborná konferencia. Po 10 rokoch končí. „K zásadnej rekonštrukcii chýbala motivácia,“ priznávajú Martin Štěpánek a Marek Hlavica. Informáciu priniesol Médiář.cz.

Riaditeľ Asociácie komunikačných agentúr Marek Hlavica oznámil, že medzinárodný festival reklamy sa na budúci rok už neuskutoční.

Festival PAIF založil v roku 2010 Martin Štěpánek vtedajší riaditeľ a spolumajiteľ reklamnej agentúry Publicis v Českej republike.

„Festival prišiel s inovátorskými súťažnými kategóriami i konferenciou, v ktorej prevažovali zahraniční rečníci. I napriek tomu sa festivalu nepodarilo získať v domácej odbornej komunite jednoznačnú podporu. V súvislosti s previsom ponuky konferenčných aktivít a premenou záujmu odbornej verejnosti s dôrazom na efektivitu sa formát festivalu PIAF vyčerpal. K zásadnej rekonštrukcii už chýbala motivácia,“ uviedol pre Médiář.cz Marek Hlavica.

Na festivale za svoje práce získali ocenenia i slovenské reklamné agentúry, ktorými bodovali predtým napr. na festivale Golden Drum v Portoroži, či v domácej súťaži Zlatý klinec.

V roku 2016 napríklad na PIAF získala tretie miesto reklamná agentúra JANDL za spot „Pierre“ z kampane pre spoločnosť Samdex, ktorá už bola ocenená bronzom v súťaži Cannes Lions, striebrom v súťaži CLIO Awards, či najvyšším ocenením na festivale Golden Drum v Portoroži v roku 2015:

V roku 2017 na PIAF uspela i agentúra Wiktor Leo Burnett, ktorá získala bronzové ocenenie pre svojho klienta Slovenská správa jaskýň. Zo svojou prácou Periskopy už bodovala agentúra i predtým, získala strieborné ocenenie z Golden Drum v kategórii OOH, dve zlaté ocenenia v domácej súťaži Zlatý klinec 2016 v kategórii Out of home a v kategórii New media, ale i shortlist v kategórii Use of Technology na festivale New York Festivals:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu