Najnovší kúsok z dielne virálnej marketingovej agentúry Thinkmodo dosiahol úspech na internete neobvykle rýchlym tempom. V priebehu 24 hodín dosiahol virálny reklamný prank na nový film „Kruhy“ viac ako 200 miliónov zhliadnutí.

Thinkmodo production má veľa skúseností a úspechov s tvorbou reálnych žartov na motívy hororových filmov. Ich najnovším reklamným prankom k hororu „Kruhy“, ktorý prichádza do kín 3. februára 2017, sa zaoberá aj Adweek. 

Úspechy s podobnou produkciou zaznamenala Thikmodo aj v minulosti, napríklad v roku 2013 bol populárny reklamný prank „Telekinetické prekvapenie v kaviarni“ pre film Carrie, v tom istom roku vyrobila spoločnosť Thinkmodo ďalší úspešný prank „Zdesenie v kaderníckom salóne“ pre film Exorcism Part II, kde skrútené mŕtve dievča vydesilo všetkých nič netušiacich zákazníkov.

Najnovší kúsok z dielne Thinkmodo production, k tretiemu filmu „Kruhy“ z psychologicko-nadprirodzenej hororovej trilógie Kruh natočenej podľa japonskej hororovej predlohy spisovateľa Koji Suzuki, predbehla všetky doterajšie úspechy tejto spoločnosti, keď v priebehu 24 hodín zaznamenala viac ako 200 miliónov zhliadnutí na Facebooku a viac ako 1 milión zhliadnutí na Youtube (momentálne je to na Youtube už viac ako 7 miliónov zhliadnutí).

Hoci sa aj toto video zdá byť štýlovo veľmi podobné tým predchádzajúcim z dielne tejto spoločnosti, Thikmodo tvrdí, že práve toto je trochu iné.

„Dokonca aj pre nás je to poriadne horúca šálka kávy. Za 24 hodín 200 miliónov zhliadnutí, je to top video na Youtube, ktoré nám otvorilo oči. Svet virálneho marketingu je určite produktívny a dobrý,“ vyjadril sa pre Adweek, spoluzakladateľ Thinkmodo, James Percelay.
Čo sa týka kľúčoveho aspektu reklamy, ten určite spočíva vo vhodnom umiestnení TV scény, ktorá je dôležitá pre moment prekvapenia. Miesto, ktoré Thinkmodo vybral, je presne to, kde by nikto takúto hrôzu nečakal, čiže najsvetlejšie, najpriateľskejšie a určite by si ho nikto nespájal s niečím takýmto desivým.

„Skutočné žarty na živo sú proste silnejšie ako hrôzostrašné filmové upútavky, pretože tie nemajú ten lesk nereálnosti, ktorý aj tie najlepšie hororové upútavky majú. Je to o tom, že veci z filmu sa uvedú do reálneho životného kontextu. Neexistuje žiadna separácia ako je v traileri. Človek sa stáva súčasťou filmu, a to všetko vďaka tomu, že scéna z Hollywoodu sa preniesla do miestneho obchodu“ doplnil pre Adweek James Percelay.

Hoci je video veľkým úspechom a určite splnilo, ba dokonca predbehlo očakávaný výsledok nielen pre Thinkmodo production, ale aj pre Paramount Pictures, pre Thinkmodo je to horkosladké víťazstvo, pretože je založené na desení ľudí, čo nie je práve potešujúce, i keď má za cieľ komunikovať nový horor.

Už v minulosti prišla na Slovensku s podobným nápadom agentúra PR.Konektor. Reklamný prank slúžil, ako self promo k uvedeniu novej série hororového seriálu Fear the Walkin Dead pre televízny kanál AMC. Čítajte viac.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu