Veľké spoločnosti sú známe tým, že k významným dňom a udalostiam vytvárajú špeciálne reklamné kampane, ktoré sú prepojené s témou konkrétnej udalosti alebo sviatku. Niektoré spoločnosti v spolupráci s reklamnými agentúrami vytvoria emotívne a vypovedajúce spoty a niektoré vytvoria niečo, s čím sa človek len ťažko stotožní.

Reklama, ktorú spoločnosť Wrigley USA pripravilo k tohtoročnému Dňu matiek v spojení s cukríkmi Skittles bola verejnosťou označená ako ďalší „prešľap“ spoločnosti Wrigley. Na reklamnú kampaň upozornil Adweek.

V spote sedia na pohovke matka so synom, obaja sú prepojení pupočnou šnúrou, cez ktorú syn vstrebáva chute cukríkov Skittles, ktoré jeho matka postupne konzumuje.

Pohľad na pulzujúcu pupočnú šnúru v tomto prípade nemá veľa spoločného s materskou láskou, pôsobí skôr desivo a odpudzujúco, čo potvrdila aj verejnosť v komentároch pod spotom.

Reklamný spot, ktorý je dielom agentúry DDB Chicago sa so svojou pointou a spracovaním nestretol s pochopením verejnosti, a to až tak, že žiadali jej stiahnutie, čo sa napokon aj stalo.

„Toto video sme urobili pre každú mamičku, ktorá má rada hrubé vtipy a stiahli sme ho z mediálnych kanálov kvôli každej mamičke, ktorá nemá rada takéto vtipy,“ vyjadril sa pre Adweek, Matt Montei, senior riaditeľ spoločnosti Wrigley USA.

Hoci oficiálny spot ku Dňu matiek Wrigley stiahlo z Youtube, video je dostupné prostredníctvom iných kanálov na Youtube, kde ľudia cítili potrebu vyjadriť sa v komentároch k tomuto reklamnému „nepodarku“.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu