repre foto: ČSOB

Reklamu ktorá bola ocenená i na tohtoročnom Zlatom klinci si všimli v redakcii známeho magazínu o reklame Adweek. Informáciu priniesli mediálne.sk.

Portál amerického týždenníka Adweek priniesol informáciu o kampani Smartfolder ČSOB. Kampaň vytvorila slovenská agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

„Namiesto toho, aby sme iba pridali logo klienta na klasický folder, rozhodli sme sa preniknúť do jeho podstaty/hľadania insightu. V tomto prípade je to celkom jasné: Keď si beriete hypotéku, budete sa čoskoro sťahovať,“ povedal pre Adweek Jaroslav Vígh, creative director z MUW Saatchi & Saatchi.

Kampaň získala tri Zlaté klince v súťaži Zlatý klinec 2019 v kategóriách Design/Obalový dizajn, Media/Klasické médiá, PROMO & ACTIVATION/Direct marketing.

Insight kampane bol: „Banky od nepamäti dávajú svojim klientom hypotekárne zmluvy do klasických obalov na dokumenty. Našim obalom sme však pridali funkciu navyše,“ uviedla agentúra v prihláške na Zlatý klinec.

vizitka kampane:

klient: ČSOB Bank
agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
produkcia: FANTOMAS Production
tlač: i+i print
Creative Director: Jaroslav Vígh
Art Director: Ivan Tichý
Copywriters: Dajana Székelyová, Jaroslav Vígh
Strategists: Klaudia Linkeschová, Patrícia Reichlová
Unit Director: Anna Dzurjaníková
Head Account Manager: Anh Doan
DOP: Róbert Revák

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu