Martin Bagar a EvelynMartin Bagar a Evelyn (foto: TV Markíza)

Dlhoročne úspešná reality šou Farma sa teší vysokej priazni divákov televízie Markíza aj v aktuálnej 11. sérii. Mimoriadne vypäté a emotívne dianie na statku prinieslo v stredu, 6. novembra 2019, ďalší rekord.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla včerajšia Farma rating 6,3 % a v rámci aktuálnej sezóny absolútne rekordný trhový podiel 37,5 %.

Obzvlášť oslovila cieľovú skupinu mladých mužov vo veku od 15 do 24 rokov, ktorí Markíze v čase vysielania reality šou zabezpečili trhový podiel 57,9 %. K obrazovkám pritiahla celkovo 343-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj predchádzajúca reality šou Extrémne premeny Slovensko, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala v rámci aktuálnej série 3. najlepší rating 8,6 % a rovnako aj trhový podiel 26,5 %.

Konkurenčné televízie v rovnakej cieľovej skupine zaostali, na TV Joj zaznamenal seriál Delukse trhový podiel 22,1 % a nasledujúca talkšou Čau, Lujza! trhový podiel 12,2 %, Jednotka RTVS odvysielala film Foter je lotor s dosiahnutým podielom na trhu 5,9 %.

Silný príbeh odhodlaného Michala Grajciara, ktorý pod vedením trénera Maroša Molnára schudol až neuveriteľných 77 kíl, si vychutnalo 419-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala relácia Počasie.

V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala vysoko nadpriemerný rating 10,7 % a trhový podiel 30,9 %. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 595-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhá priečka v stredajšom rebríčku sledovanosti patrila hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 10,4 % a trhový podiel 31,9 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 585-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Podvečernému vysielaniu aj v stredu kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol nadpriemerný rating 9,4 % a trhový podiel 34,8 %.

Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 10,8 %.

Ďalšie príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 470-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Medzi menšími stanicami si najlepšie počínala televízia Dajto s podvečerným sitkomom Dva a pol chlapa, ktorý v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 1,6 % a trhový podiel 7,8 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 34,6 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 34,7 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu