Svadba na prvý pohľad (foto: TV Markíza)

Originálna reality šou Svadba na prvý pohľad prekonáva na obrazovkách televízie Markíza jeden rekord za druhým. Štvrtá epizóda sa vo štvrtok, 30. januára 2020, stala v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto jedinej obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahla Svadba na prvý pohľad absolútne rekordný rating 9,8 % a rovnako aj doposiaľ najvyšší trhový podiel 25,4 %.

Zároveň tiež výrazne porazila konkurenčné programy, keď seriál Nový život zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 19,8 % a relácia Zlaté časy na Jednotke RTVS trhový podiel 8,5 %.

Svadobná šou zaujala obzvlášť mladé ženy vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel 36,5 %. Svadbu tretej dvojice a emotívny vývoj vo vzťahoch jednotlivých párov si nenechalo ujsť taktiež rekordných 487-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

V porovnaní s minulotýždňovou epizódou si šou polepšila o 64-tisíc divákov a aj v tejto širšej cieľovej skupine porazila konkurenčný seriál Nový život.

Najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 dosiahli výborný rating 10,7 % a trhový podiel 31,4 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť celkovo 631-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Tretia priečka patrila v cieľovej skupine 12-54 nasledujúcej relácii Počasie, ktorá si pripísala taktiež skvelý rating 9,8 % a trhový podiel 27,3 %. Aktuálne informácie o počasí Markíza sprostredkovala 599-tisíc divákom starším ako 12 rokov.

Post najsledovanejšieho pôvodného seriálu na slovenskom trhu obhájili aj vo štvrtok v oboch hlavných cieľových skupinách mimoriadne obľúbení Oteckovia. V cieľovej skupine 12-54 dosiahol seriálový hit rating 9,5 % a trhový podiel 33,4 %.

Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší podiel na trhu 10,7 %. Včerajšiu epizódu Oteckov si vychutnalo celkovo 494-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom s 2. najvyšším tohtoročným trhovým podielom 30,9 % celodenne a rekordným tohtoročným trhovým podielom 34,2 % v prime-time 19:00-23:00.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu