V uplynulom týždni sa darilo aj ďalším menším staniciam skupiny Markíza – Doma a FOOOR.

„Telka pre chlapa“ Dajto má za sebou najúspešnejší týždeň od svojho štartu 20. augusta 2012. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla v týždni od 20. do 26. mája 2013 najvyšší priemerný trhový podiel celodenne (3,3 %) a druhý najvyšší v prime-time (3,0 %).

Najväčší divácky úspech zaznamenali v cieľovej skupine 12-54 atraktívne filmové tituly – pondelkové Smrtiace čeľuste (rating 1,7 % / share 6,6 %), štvrtkové V ako Vendeta (rating 1,6 % / share 4,9 %), utorkový Drsný Shaft (rating 1,6 % / share 4,5 %) a nedeľný Alexander Veľký (rating 1,6 % / share 4,4 %).

Úspechy sa však nevyhýbali ani ostatným menším staniciam zo skupiny Markíza. Televízia Doma dosiahla za uplynulý týždeň v cieľovej skupine 12-54 druhý najvyšší priemerný celodenný trhový podiel v tomto roku – 4,6 %.

V jej vysielaní zabodovala, okrem iného, aj romantická dráma Neslušný návrh (rating 2,4 % / share 6,5 %), ktorá sa stala tretím najsledovanejším nedeľným filmom v tomto roku.

Vôbec najlepší priemerný výkon v prime-time (1,4 %) zaznamenala minulý týždeň komediálna televízia FOOOR.

Celá skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v 21. týždni 2013 v cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 34,1 %) a s druhým najlepším výsledkom v tomto roku aj v prime-time (share 37,9 %).

Zdroj: TV Markíza

REKLAMAadv.: