Relácia Čo ja viem je úspešná nielen na obrazovke, ale aj v mobiloch. Novú šou RTVS v piatok večer sledovalo 332-tisíc divákov, mobilnú aplikáciu si stiahlo takmer 16-tisíc užívateľov.

Bratislava 7. apríla (TASR) – V piatok 4. apríla mimoriadne úspešne odštartovala nová súťažno-zábavná šou Čo ja viem, ktorú si v cieľovej skupine 12+ pozrelo 332-tisíc divákov (podiel na trhu 16,4 %). Najvyšší výkon zaznamenala u najmladších divákov v cieľovej skupine 12-34 (z toho muži 18,8 %, ženy  16,6 %).

Co ja viem-logoPodľa vzdelania jednoznačne najvyššie hodnoty dosiahli diváci s vysokoškolským vzdelaním s podielom 24,1 %. Nová šou RTVS však zaujala divákov spomedzi všetkých vekových kategórií a v cieľovej skupine 12-54 dosiahla podiel na trhu 16,1 %.

U mužov aj u žien dosiahla relácia najvyššie hodnoty u najmladších divákov (12-54) – muži 18,8 %, ženy 16,6 %. Čo ja viem sa tak stal najsledovanejším piatkovým programom Jednotky, ktorý získaval divákov počas celého vysielania. V čase vysielania v piatkovom prime-time bola šou trhovou dvojkou, keď dosiahla lepší výkon ako konkurenčná vedomostná súťaž, a to nielen v CS 12+, ale aj u mladších divákov.

Nemenej úspešná bola aj mobilná aplikácia Čo ja viem, vďaka ktorej sa do šou počas vysielania môžu zadarmo zapojiť aj diváci pri obrazovkách. Do soboty 5. apríla si aplikáciu stiahlo celkovo 15.877 užívateľov (verzia Android 11 287, verzia iOS  4 590). Do hry sa počas vysielania Čo ja viem celkovo zapojilo 8.973 užívateľov.

Návštevy portálu cojaviem.rtvs.sk:
Operačný systém Počet návštev – mobilné zariadenia (unikátni užívatelia) %podiel návštev
1. Android 21.691    70.60%
2. iOS 9.030    29.39%

Zdroj: Google Analytics

V sobotu 5. apríla a nedeľu 6. apríla ráno Jednotka uviedla v premiére nový detský formát Trpaslíci, ktorý dosiahol priemerný podiel na trhu v cieľovej skupine detí takmer 23 %.

V nedeľu sa v hlavnom vysielacom čase zavŕšili osudy hrdinov pôvodného dramatického seriálu RTVS Kolonáda, jeho záverečnú časť si pozrelo 430-tisíc divákov (podiel na trhu 18,4 %). Celková priemerná sledovanosť seriálu bola 448-tisíc divákov (priemerný podiel na trhu 19,1 %), vďaka čomu sa seriál stal najúspešnejším seriálom RTVS.

 

Zdroj: TASR, RTVS

REKLAMAadv.: