repre foto: TV JOJ

Diváci si uplynulý víkend nenechali ujsť programovú ponuku televízie JOJ. Sledovali sobotný film Kráska a zviera, nedeľná rodinná relácia V siedmom nebi dosiahla rekord.

Televízia JOJ bola trhovým lídrom v hlavnom vysielacom čase v pondelok (sledovanosť 9,7 %, podiel 21,1 %) a v nedeľu (sledovanosť 12,7 %, podiel 24,2 %). V nedeľu 20. decembra bola televízia JOJ jednotkou aj celodenne (sledovanosť 4,6 %, podiel 17,2 %).

JOJ Group zaznamenala začiatkom týždňa v prime time sledovanosť 13,4 % a podiel 29,1 %. Trhovým lídrom bola JOJ Group v sobotu celodenne (sledovanosť 5,0 %, podiel 21,6 %) aj v prime time (sledovanosť 13,1 %, podiel 26,1 %).

Rovnako sa JOJ Group darilo aj v nedeľu. Skupina JOJ dosiahla v nedeľu celodennú sledovanosť 6,6 % a podiel 24,9 %. V prime time zaznamenala sledovanosť 16,8 % a podiel 32,0 %. JOJ Group bola v 51. týždni lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase (sledovanosť 12,6 %, podiel 26,6 %).

V sobotu 19. decembra si vybrali zo spravodajskej ponuky televízií NOVINY TV JOJ. Pozrelo si ich spolu 623-tisíc divákov (sledovanosť 13,4 %, podiel 26,8 %). Diváci si nenechali ujsť ani film Kráska a zviera, ktorý dosiahol sledovanosť 7,3 % a podiel 15,8 %.

V nedeľu 20. decembra diváci uprednostnili rodinnú reláciu V siedmom nebi pred konkurenčnou ponukou, ktorá dosiahla svoj tohtoročný rekord v oboch dôležitých cieľových skupinách. V univerzálnej cieľovej skupine dosiahla rodinná relácia V siedmom nebi sledovanosť 15,1 % a podiel 30,3 %. Pozrelo si ju spolu 701-tisíc divákov.

V užšej cieľovej skupine 12-54 zaznamenala relácia sledovanosť 11,0 % a podiel 26,9 %. Relácia bola najsledovanejším programom nedele a top nespravodajským programom 51. týždňa.

Darilo sa aj magazínom. Relácia Na chalupe dosiahla sledovanosť 6,2 % a podiel 14,5 %. Obľúbená relácia Nové bývanie si vyslúžila sledovanosť 9,3 % a podiel 20,5 %. Pozrelo si ju spolu 431-tisíc divákov.

V pondelok zostali diváci aj naďalej verní najobľúbenejšej zábavnej relácii Inkognito (sledovanosť 10,0 %, podiel 21,5 %), v stredu si nenechali ujsť film Vdovy (sledovanosť 7,0 %, podiel 18,2 %).

Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Zdroj dát: PMT Slovakia; JOJ Group

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu