René Jež odchádza z poradenskej spoločnosti FLEMEDA a berie si so sebou z FLEMEDIE aj licenciu na organizovanie súťaží Cannes Lions a Young Lions. Vo svojej novej agentúre sa chce zamerať na aktivity, ktoré podporujú rozvoj kreatívneho talentu na strane tvorcov aj zadávateľov.

Spoločnosť FLEMEDIA sa zaoberá mediálnym poradenstvom a organizuje známu česko-slovenskú súťaže Flema Media Awards. Súťaž oceňuje najlepšie mediálne kampane a kreatívne využitie médií v Čechách a na Slovensku. > Pozri

René Jež sa po takmer desiatich rokoch vo FLEMEDII rozhodol viac venovať oblasti rozvoja kreatívneho talentu a do konca tohto štvrťroka ukončí svoje pôsobenie v agentúre.

Vzápätí sa už bude venovať len svojej novej agentúre, na ktorú prechádzaajú z FLEMEDIE práva na zastupovanie festivalu Cannes Lions a organizácia súťaže Young Lions v Českej republike.

„Podarilo sa nám s Hynkom Cimoradským vybudovať rešpektovanú spoločnosť, ktorá má vedúcu pozíciu na trhu mediálneho auditu a poradenstva. Boli to niekedy náročné, ale krásne roky. Vďaka našej spolupráci s festivalom Cannes Lions som dospel k poznaniu, že špičková kreatívne riešenie komunikácie prinášajú preukázateľné obchodné výsledky. Preto sa chcem zamerať na aktivity, ktoré podporujú rozvoj kreatívneho talentu ako na strane tvorcov, tak zadávateľov,“ povedal René Jež.

„Aktivity spojené s Cannes vždy trochu vyčnievali z nášho jednoznačného zamerania na media a bola to taká Reného srdcová záležitosť. My sa budeme ďalej sústrediť na rozvoj nášho core business, mediálneho auditu, a súťaže Flem zamerané na najlepšie mediálne kampane, “ povedal Hynek Cimoradský.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu