Online banka Zuno štartuje repozicioning značky a uvádza nový kreatívny koncept s redizajnovaným produktom. Cieľom novej reklamnej kampane je odlíšiť sa od komunikácie iných bánk a ukázať, že aj banky môžu komunikovať otvorene a transparentne.

Repozicioning značky Banka Zuno predstavuje nový koncept - titulka
záber z nového reklamného spotu banky Zuno (zdroj: Black Apple)

Nové spoty si uťahujú z obvyklých klišé v reklamách, ako sú napríklad úspešní ľudia s drahými autami, šťastná rodina, na ktorú z neba padajú peniaze alebo roztomilé zvieratká.

“U nás klišé v reklamách nenájdete. Povieme vám to narovinu,” hovorí hlavný hrdina v reklame. Spoty sú zamerané na pôžičku s úrokom 7,9 % pre všetkých riadne splácajúcich.

https://www.youtube.com/watch?v=1j-nxC7yfyI&feature=youtu.be

„Novou kampaňou reagujeme na silný konkurenčný boj bánk. Sme presvedčení, že moderné bankovníctvo má byť založené na atraktívnych produktoch a férovom postoji k zákazníkom. Veríme, že tento komunikačný koncept posilní vnímanie značky Zuno a aj jej produktov,“ hovorí šéf marketingu banky Bohdan Fedor.

Kampaň začala v utorok 17. marca a reklamné spoty bude možné vidieť na TV JOJ a JOJ Plus. Podporia ju tiež online bannery, citylighty vo vybraných mestách, PR a komunikácia na sociálnych sieťach. Kampaň vytvoril interný tím banky Zuno v spolupráci s agentúrami Gunpowder (kreativita a réžia spotu) Ponyhouse (content marketing) a Black Apple (public relations).

Repozicioning Zuno predstavuje nový koncept - obr.2
ukážka bannera novej kampane Zuno (zdroj: Black Apple)

Online banka Zuno spustila svoju činnosť v roku 2010 na Slovensku, po ktorom nasledovala v polovici roku 2011 Česká republika. Patrí medzi vôbec prvé online banky pôsobiace v regióne strednej a východnej Európy. Ako jediná banka v Česku a na Slovensku nedisponuje žiadnymi fyzickými pobočkami a je dostupná 24 hodín denne, 7 dní v týždni prostredníctvom smartfónov  s operačnými systémami iOS, Android alebo Windows Phone. Počas 4 rokov sa zo start-up spoločnosti stala bankou strednej veľkosti ponúkajúcou široké produktové portfólio (bežný účet s debetnou kartou, sporiaci účet, online pôžička, refinancovanie, kreditná karta alebo kontokorent).

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu