Resitnow je nová aplikácia určená na rezerváciu miest v reštaurácii-zdroj foto-pixabay.com
zdroj: pixabay.com

Partia Slovákov vyvinula aplikácie pre reštauračné zariadenia a ich hostí. Jej výhodou je inovatívnosť, rýchlosť a personalizácia. Chalani sú síce malá firma, ale sú to veľké mozgy :)

Systém Resitnow od roku 2014 vyvíja slovenská developerská firma Mloks, na čele s Adamom Bobrom a Michalom Kovarčíkom. Podnetom k začatiu vývoja bola požiadavka klienta vizualizovať jeho prevádzku na internetovej stránke. V počiatku mal fungovať pod CMS WordPress, na ktorom klientovi bežala stránka.

Počas vývoja zistili, že systém nemusí byť viazaný na konkrétne CMS a dnes môže byť použitý ako nezávislá a samostatne funkčná súčasť stránky. Zatiaľ čo v iných sférach podnikania sa online rezervácie tešia veľkému záujmu, gastronómia má mierne medzery, ktoré má potenciál vyplniť práve Resitnow.

Ako to funguje?

Prvým krokom je zaregistrovanie sa do systému. Jednou z možností ako si vyskúšať systém je plne funkčná 30 dňová trial verzia, ktorá môže byť už použitá na stránke prevádzky. Ďalšou je 24 hodinová demo verzia kde si prevádzkari môžu vyskúšať v rámci virtuálnej reštaurácie funkcie systému.

„V aktívnom variante sú všetky zmeny vykonané v Resitnow systéme automaticky prenesené na internetovú stránku podniku. Systém je tak nástrojom pre prevádzkovateľov a majiteľov reštaurácií ako aj pre obsluhu“, tvrdí Adam Bobro.

Každý majiteľ, manažér, administrátor má možnosť upraviť aj ďalšie nastavenia podľa potreby. Je možné nastaviť si čas, počas ktorého zákazníci môžu rezervovať stoly. V systéme je možné použiť podľa potreby aj správy a obmedzenia, pokiaľ je časť využitá na špeciálnu akciu, alebo prebieha rekonštrukcia a pod.

Resitnow je nová aplikácia určená na rezerváciu miest v reštaurácii - obr.
zdroj: Resitnow

„V prípade, že dôjde k zmene v rozložení stolov v podniku, či sa už počas letnej sezóny zvýšia kapacity vďaka terase, je možné tieto zmeny vykonať jednoduchým spôsobom pridaním, resp. premiestnením jednotlivých objektov“, vymenováva výhody systému jeho spolutvorca, Michal Kovarčík.

„Nielen podľa nášho názoru, je pre každú reštauráciu, alebo inú gastronomickú jednotku dôležitá propagácia. Vizuálna stránka propagácie je dôležitá hlavne pri komunikácii so zákazníkom. Vzhľadom na to, že je v dnešnej dobe častým prostredím propagácie a komunikácie internet je aj vzhľad internetových stránok dôležitý“, poukazuje na situáciu (nielen) slovenských podnikov Adam Bobro.

Práve vizualizácia prevádzky, sa stáva zaujímavým bonusom. Nie je potrebné prispôsobovať internetovú stránku rezervačnému systému ale naopak prispôsobiť rezervačný systém k vzhľadu stránky.

V najbližšej budúcnosti plánujú developeri z Mloks pracovať na aplikáciách pre mobilné zariadenia, ktoré by boli určené vyslovene pre obsluhu. Zároveň, reštauráciám, ktoré pozabudnú pri tvorbe konceptu na budget pre stránku, budú vedieť pomôcť prezentačnou stránkou s profilom.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu