foto: BILLA

BILLA pripravila na leto novú kampaň s názvom „Farmári – V čerstvosti sa vyznáme“. Séria vizuálov a televízny spot približujú pôvod ovocia a zeleniny, ktoré sa na pulty predajní BILLA dostávajú čerstvé, chutné, kvalitné a priamo od slovenských farmárov. Kampaň zameraná na podporu privátnej značky Slovenská farma pripravila agentúra Mark4.

Kvalitu na predajniach garantujú zamestnanci BILLA tým, že pravidelne každé dve hodiny tovar skontrolujú, v prípade potreby pretriedia a na pultoch nechajú iba ten, ktorý spĺňa atribúty kvality. Letná kampaň promuje najmä privátnu značku Slovenská farma, ktorá ako jediná na našom trhu garantuje stopercentný slovenský pôvod ovocia a zeleniny od slovenských pestovateľov. Okrem ovocia a zeleniny je tiež privátnou značkou pre slovenské mäso z overených slovenských chovov.

V letnej kampani odznie informácia, že v BILLA predajniach si zákazníci môžu každý deň vybrať zo širokého sortimentu čerstvého a šťavnatého ovocia a zeleniny, ktoré zamestnanci kontrolujú aspoň každé dve hodiny, aby boli aj v horúcom lete v tej najlepšej kvalite.

Ovocie aj zelenina sú do predajní dodávané denne a pochádzajú z vybraných kvalitných slovenských odrôd. Na pultoch predajní BILLA je čerstvé a chutné ovocie a zelenina vyložená do 24 hodín od ich zberu.

„Dlhodobo sa zameriavame na predaj kvalitných potravín a stali sme sa v tom odborníkmi, expertmi na potraviny. Naši zákazníci sa preto môžu spoľahnúť na kvalitu, čerstvosť a chuť ovocia a zeleniny, akoby si ich odtrhli priamo zo svojej záhrady. Zakladáme si na dlhodobej spolupráci so slovenskými farmármi, ktorých prácu si veľmi vážime. Keď sa nabudúce vyberiete do BILLA nakúpiť suroviny na čerstvý zeleninový šalát či šťavnatý ovocný dezert, myslite na to, že každá voľba pre slovenský výrobok znamená symbolické potrasenie rukou slovenskému farmárovi a ocenenie jeho húževnatej práce, ako aj kvalít slovenskej pôdy,“ povedala Denisa Pernicová, marketingová riaditeľka spoločnosti BILLA.

Letná kampaň nadväzuje na komunikačný odkaz „V potravinách sa vyznáme“. „BILLA – to sú odborníci na kvalitné, čerstvé a chutné potraviny a na to chceme v kampani poukázať. Potraviny tvoria najpodstatnejšiu časť nášho dennodenného biznisu, ponúkame našim zákazníkom naozaj širokú ponuku od tých cenovo najvýhodnejších produktov až po prémiovú kvalitu. Neponúkame množstvo non-foodových výrobkov, ako naša konkurencia. Našim cieľom je prinášať na stoly zákazníkov chutné potraviny, ktoré u nás opäť radi nakúpia a ktoré starostlivo vyberáme od našich dodávateľov,“ vysvetľuje nový koncept Pernicová.

BILLA ponúka široký výber všetkých druhov potravín. Viac ako 50 druhov čerstvého pečiva pripravujú pekárky a pekári každých 30 minút, aby sa na pulty dostalo chutné, voňavé a chrumkavé. Ponuku rozširuje aj pestrý výber tých najkvalitnejších lahodných mliečnych výrobkov a lahôdok z celého sveta za výhodné ceny.

V chladiacich boxoch je k dispozícii viac ako 40 druhov čerstvého mäsa špičkovej kvality s overeným a garantovaným pôvodom. To všetko ponúka príjemný a ochotný tím zamestnancov pripravených pomôcť kedykoľvek pri výbere.

Nová letná kampaň využíva v komunikácií princíp deleného obrazu, z ktorého je zrejmé „čerstvé z farmy priamo do predajní“ a lokálnosť sortimentu zdôrazňuje slovenská trikolóra s komunikačnými headlinami:

  • Čerstvosť kontrolujeme každé dve hodiny
  • Čerstvú slovenskú úrodu vozíme každý deň
  • Vyberáme najchutnejšie slovenské odrody
  • Ochutnajte čerstvú slovenskú úrodu

Vizuál kampane:

zdroj: BILLA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu