foto: Nestlé

Na začiatku septembra vstúpi na slovenský trh nový rad prémiovej kávy celosvetovo známej značky Starbucks. Vysoko kvalitná káva, ktorú na trh uvedie spoločnosť Nestlé, bude dostupná v slovenských obchodoch vo variantoch praženej a mletej kávy a tiež vo forme kávových kapsúl Starbucks určených pre kávovary NESCAFÉ Dolce Gusto.

Odporúčaná cena za balenie 200 g zrnkovej kávy je 4,99 EUR, mletej kávy je 4,99 EUR a kapsulových systémov do NESCAFÉ Dolce Gusto je 5,69 EUR.

Nestlé týmto krokom reaguje na stále sa zvyšujúci záujem o kvalitnú a dostupnú kávu zo strany spotrebiteľov. Partnerstvo so Starbucks prináša Nestlé nielen rozšírenie portfólia, ale tiež posilnenie pozície lídra na globálnom trhu s kávou.

„V posledných rokoch ľudia venujú väčšiu pozornosť kvalite a pôvodu kávy, ktorú kupujú. Inšpirujú sa najmä v kaviarňach prinášajúcich nové trendy. Vstupom najznámejšej kaviarenskej značky Starbucks do retailu, ponúkame našim spotrebiteľom možnosť, aby si svoju obľúbenú kávu, na ktorú sú zvyknutí, vychutnali v pohodlí domova. Nové portfólio bude výhradne obsahovať vysoko kvalitnú kávu Arabica, eticky získanú od pestovateľov z najlepších oblastí. Rozšíri sa tak naša existujúca ponuka a spotrebiteľom ponúkne úplne nové chute,“ hovorí Vratislav Janda, riaditeľ pre korporátne záležitosti Nestlé Česko a dodáva: „Zároveň týmto krokom Nestlé kompletizuje svoje portfólio a so značkami Nescafé, Nespresso a Starbucks ponúka najširšie spektrum káv dostupných na celom svete.“

Nové portfólio značky Starbucks v maloobchode bude zahŕňať rad prémiovej zrnkovej, mletej i porciovanej kávy, obsahujúce 100% kávu Arabica, ktorá sa eticky získava od pestovateľov z vybraných oblastí po celom svete. Ponuka sa skladá z jednodruhových káv i kávových zmesí, v troch unikátnych variantoch praženia – Blonde, Medium a Dark Roast, ktoré sú pre kávy Starbucks typické.

Stupeň praženia Blonde Roast charakterizuje svetlejší odtieň kávových zŕn a jemná chuť, ktorá sa výborne kombinuje s mliekom. Tento druh praženia reprezentujú kávy Blonde® Espresso Roast a Starbucks® Veranda Blend®.

V prípade Medium Roast sú kávové zrná trochu tmavšie, charakterizované vyváženou chuťou. V slovenských obchodoch bude od septembra tento druh praženia zastúpený kávou Pike Place® Roast, House Blend a Single-Origin Colombia. Posledným stupňom je Dark Roast charakterizovaný plnou a výraznou chuťou. Na najvyšší stupeň boli upražené kávové zrná Caffè Verona™ a Espresso Roast.

Okrem zrnkovej a mletej kávy, budú k dispozícii tiež kávové kapsuly do prístrojov NESCAFÉ Dolce Gusto. V rámci NDG pôjde o kapsuly na prípravu lahodného Espressa, Americana, Latte Macchiata, Cappuccina alebo Caramel Macchiata. Nový rad kávy bude dostupný vo všetkých relevantných obchodných reťazcoch, vybraných elektro obchodoch a tiež online.

Spoločné partnerstvo prinesie Nestlé rozšírenie portfólia a posilnenie pozície lídra na globálnom trhu s kávou. Pre Starbucks zasa rýchlejší rast a väčší dosah na zákazníkov mimo kaviarne, keďže 93% všetkých vypitých šálok tohto obľúbeného nápoja je pripravených z kávy zakúpenej v maloobchode.

Predovšetkým sa ale darí prémiovému segmentu, ktorý dlhodobo rastie. Na jar tohto roku bola káva Starbucks uvedená aj na niektorých trhoch západnej Európy. Ohlasy od tamojších spotrebiteľov a aj výsledky predaja dopadli nad očakávania pozitívne. Obdobný vývoj očakáva Nestlé taktiež na území Slovenskej republiky.

Nestlé je najväčším výrobcom potravín a nápojov na svete. Podniká v 189 krajinách sveta, zamestnáva 328 000 zamestnancov. Poslaním Nestlé je zvyšovať kvalitu života a prispievať k zdravšej budúcnosti. Nestlé ponúka široké portfólio výrobkov a služieb pre ľudí a ich domácich miláčikov.

Jedná sa o viac ako než 2 000 značiek, od globálnych ikon ako je Nescafé alebo Nespresso až k miestnym značkám. Základom podnikania Nestlé je stratégia rozvoja výživy, zdravia a vyváženého životného štýlu.

Spoločnosť bola založená pred viac ako 150 rokmi vo Švajčiarskom Vevey, kde dodnes sídli. V Česku Nestlé vyrába vo svojich závodoch ZORA Olomouc a SFINX Holešov cukrovinky pod značkami Orion, Kofila, Margot, BonPari, JOJO a ďalšie.

A v závode TIVALL Krupka chladené a mrazené vegetariánske pokrmy pod značkou Garden Gourmet. Na Slovensku vyrába v závode Carpathia Prievidza široký sortiment kulinárskych výrobkov pod značkami Maggi a Carpathia.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu