Reťazce.sk: Obľúbená značka GRANKO prichádza s novinkou v podobe kakaového nápoja na cesty

Studená forma obľúbeného kakaového nápoja obsahuje o 30% menej cukru oproti priemernému množstvu cukru v ostatných kakaových mliečnych nápojoch na našom trhu. Navyše je obohatené o vitamíny a minerály.

GRANKO je dlhodobo najobľúbenejšie rozpustné kakao na slovenskom i českom trhu so stabilným 90% podielom vo svojej kategórii. Odporúčaná maloobchodná cena Kakaového mlieka Granko bude 0,59 Eur.

„Ide o prelomový produkt, ktorý vyniká predovšetkým príjemne odľahčenou kakaovou chuťou a kvalitnou receptúrou, ktorú GRANKO zaručuje. Okrem najnižšieho percenta pridaného cukru, v porovnaní s podobnými produktami na našom trhu, obsahuje aj vápnik, v populácii často nedostačujúci vitamín D a iné minerály podporujúce normálny rast a vývoj kostí detí, imunitný systém, pamäť a koncentráciu,“ povedala Eva Rybová, Senior Brand Manager spoločnosti Nestlé Česko a Slovensko, do ktorej portfólia patrí i značka GRANKO.

Kakaové mlieko GRANKO je nový studený variant obľúbeného kakaového nápoja, ktorý si môžete zabaliť do batohu na cesty, do školy, na tréning alebo na rodinné výlety. Bez umelých sladidiel, arómy a s iba 2% pridaného cukru sa stáva ideálnou desiatou, kedykoľvek a kdekoľvek ho budete potrebovať.

Novinka práve prichádza na slovenský i český trh a bude k dispozícii v reťazcoch, tradičných menších i internetových obchodoch a na čerpacích staniciach.

Škatuľka nového kakaového nápoja GRANKO bola vyrobená v dvoch dizajnových variantoch, ktoré buď vysvetľujú význam pridaných vitamínov a minerálov, alebo učia, ako sa dá jednoducho obal i slamka recyklovať. Slamka, ktorá je súčasťou každého balenia je 100%-ne recyklovateľná.

„Aby sme pomáhali dbať na čistotu prostredia, vyzývame spotrebiteľov, aby vždy po dopití kakaového mlieka slamku zastrčili dovnútra škatuľky a vyhodili ich spoločne. Týmto spôsobom je možné materiály v kontajneroch na kartónové obaly vytriediť a recyklovať,“ doplnila Eva Rybová.

Nestlé sa v súlade so svojimi záväzkami dlhodobo snaží obmedziť používanie plastov vo výrobe. V minulom roku založilo vlastný inštitút pre vývoj obalov s cieľom vyvíjať nové ekologicky udržateľné obalové materiály.

(ts)

- REKLAMA - adv.: