Reťazec BILLA oslávil 25. výročie vo veľkom

foto bigboard (zdroj foto: BILLA)

Spoločnosť BILLA sa rozhodla svoje významné výročie 25-ročného pôsobenia na Slovensku osláviť veľkolepo so všetkými svojimi zákazníkmi, pričom štedrosťou nešetrila.

Rozdala ceny v celkovej hodnote jeden milión eur. Plnú chladničku značky Samsung, zájazdy podľa vlastného výberu a vyše tisíc darčekových poukážok mohol vyhrať každý s nákupom nad 15 eur a so zaregistrovaným bločkom.

Oslavy výročia BILLA odštartovala začiatkom októbra tlačovou konferenciou. Predstavila reprezentatívny prieskum, ktorý poskytol nielen zaujímavý spätný pohľad do minulosti, ale zmapoval aj súčasné nákupné správanie a trendy Slovákov. Vedenie spoločnosti sa na pôsobenie na Slovensku pozrelo z pohľadu čísel a zároveň odhalilo plány a vízie do budúcnosti.

Jesenné oslavy trvali dva mesiace a cien bolo neúrekom. Zákazníkom stačilo nakúpiť nad 15 eur a hrali o chladničku, zájazd alebo poukážku. Celkovo rozdala BILLA svojim zákazníkom ceny v hodnote jedného milióna eur.

O 150 nákupných poukážok v sume 500 eur sa žrebovalo každý týždeň. Výhercovia na tie hodnotnejšie ceny museli čakať až do konca súťaže, avšak 150 chladničiek značky Samsung plných BILLA produktov a 150 zájazdov podľa vlastného výberu určite za trpezlivosť stáli. Súťaž sa tešila veľkému záujmu a zapojilo sa viac ako štvrť milióna ľudí.

Odmeňovanie prebiehalo nielen v predajniach BILLA. Nákupné poukážky v hodnote 100 eur bolo možné vyhrať aj na portáloch cas.sk a interez.sk. Zadanie znelo jasne – napíšte nám váš najvtipnejší zážitok s jedlom z detstva. Potom stačilo už len počkať, na koho sa v žrebovaní usmeje šťastie.

Do osláv sa zapojili aj slovenské známe tváre, ktoré v rámci kampane Vtedy a teraz zverejnili svoju fotografiu spred 25 rokov. Lenka Šoóšová, Matúš Krnčok, Barbora Švidraňová či Adam Žampa zároveň žrebovali spomedzi svojich, ale aj BILLA followerov, víťazov Instagram súťaže.

Nechýbal ani Fero Joke, ktorý vo svojom videu skoro až autenticky pripomenul ako sa nakupovalo pred 25 rokmi a zožal tým veľký úspech, čo potvrdzuje aj vyše 170 tisíc videní a skoro 1600 komentárov. Tie najvtipnejšie z nich boli opäť odmenené.

O svoje príbehy sa počas dvoch mesiacov podelilo niekoľko stoviek ľudí a väčšina z nich poriadne potrápila bránicu. Ľudia si zaspomínali na časy keď ako deti padli do odložených hrncov s haluškami, s chuťou zjedli jedlo pripravené pre psa či dobytok alebo vymaľovali steny lekvárovými buchtami.

Kampaň prebiehala naprieč všetkými komunikačnými kanálmi. Televíziu a rádia zaplnili reklamné spoty, v printových a online médiách zas natívne články. Zákazníci boli priamo oslovovaní prostredníctvom letákov, OOH reklamou či instore nosičmi v predajniach.

„Sme veľmi radi, že sa kampaň stretla s pozitívnym ohlasom nielen u našich zákazníkov, ale aj u ostatných ľudí. Pôsobiť úspešne 25 rokov na trhu je naozaj krásna vizitka a dôvod na oslavu. Nezabudli sme pritom ani na našich zamestnancov. Spoločne sme si vychutnali koncerty No Name v Košiciach a Nitre. Ďakujeme všetkým, ktorí s nami oslavovali, a ešte raz srdečne gratulujeme víťazom,“ povedala Denisa Pernicová, marketingová riaditeľka spoločnosti BILLA.

foto: BILLA
foto: BILLA

 

 

 

 

 

 

 

(ts)