Reťazec Kaufland spustil kampaň v ktorej sa stal oficiálnym dodávateľom Vianoc

„Sprevádzame Santa Klausa pri jeho príprave na Vianoce. Náš tohtoročný vianočný spot dokazuje, že má pritom rovnaké povinnosti, úlohy a výzvy ako každý z nás. Koniec koncom je tiež normálnym otcom rodiny s rovnakými problémami, úlohami a výzvami: Čo máme dobrého na jedenie a kde si nakúpim tesne pred Vianocami? V televíznom spote odhaľujeme tajomstvá jeho života a aj predstavujeme jeho rodinu a domov,“ vysvetľuje Martin Gärtner, vedúci oblasti marketingu spoločnosti Kaufland.

O tom, že ide o bežného človeka, hovorí aj samotný príbeh spotu – zabudne v ňom kúpiť kapra na štedrovečernú večeru. Aby ju na poslednú chvíľu zachránil, namieri si to do Kauflandu, v ktorom nájde všetko potrebné pre svoju perfektnú večeru.

Okrem kapra kúpi aj niekoľko darčekov pre celú svoju rodinu, napríklad aj jedľovo-zelený parfum pre svoju ženu. Po nákupe akurát presne načas stihne na svojich sánkach prísť domov.

V spote sa Kaufland preukázal ako oficiálny dodávateľ Vianoc a tým chce byť aj pre svojich zákazníkov, ktorým ponúka široký výber za výhodné ceny.

Súčasťou kampane bolo i netradičné OOH, ktoré tvorila obrandovaná zastávka na bratislavskom Trnavskom mýte v období od 20. novembra do 3. decembra. Vianočnú pohodu na nej čakajúcim cestujúcim vytvárala červená sedačka a animovaný krb s reálne vyzerajúcimi plameňmi.

Vizitka kampane:

Kreativita: inhouse Kaufland
Produkcia: Tony Petersen Film
Režisér: Tania Verduzco a Adrian Pérez
Hudba: Yessian Music
Mediatypy: TV spoty, BB, POSka, prospekt, imidžová inzercia a online komunikácia.

(ts, red)