mBank spustila televíznu kampaň na podporu jedného zo svojich kľúčových produktov, spotrebiteľského úveru mPôžička. Kampaň je taktická s cieľom komunikovať vybrané benefity mPôžičky.

Dlhodobo ide o jednu z najvýhodnejších pôžičiek na trhu, pričom pripadnú konkurenčnú ponuku mBank dorovná. Zjednocujúcim prvkom kampane je pritakanie ‚ani trošku‘.

Reklama je postavená na konverzácii dvoch priateľov, ktorú následne glosuje český režisér Zdeněk Troška. Je to prvá kampaň, ktorú pre mBank vytvorila jej nová reklamná agentúra JWT.

mBank nasadí 30-sekundové spoty, ktoré režíroval Štěpán Fok Vodrážka. Súčasťou marketingovej kampane je aj vonkajšia podpora v podobe bilboardov a citylightov. Takmer identická kampaň pobeží súčasne na českom trhu.

mBank je najväčšou internetovou bankou na Slovensku. Získala si priazeň už viac ako 228 000 zákazníkov, ktorým väčšinu služieb poskytuje zadarmo a prostredníctvom digitálnych kanálov.

dislike - zdroj grafiky-pixabay.comHodnotenie redakcie:

Myslíme si, že vzhľadom k tomu, že účinkujúceho režiséra  Zdenka Trošku na Slovensku nie mnoho ľudí pozná, kampaň nasadená s takýmto konceptom na Slovensku sa mína účinku, pointa reklamy sa stráca.  Zafungovať s takýmto konceptom však  samozrejme môže aspoň v Českej republike. Ale keďže mBank je najväčšou internetovou bankou na Slovensku, mala by mať prostriedky na vlastnú kampaň na Slovensku. Jej zákazníci „si zaslúžia“ koncept, ktorý zafunguje a je ušitý priamo na mieru a nie je len „lacnou“ adaptáciou reklamy z iného regiónu. Taká reklama sa napokon stráca účinku a je neefektívna.

Režisér Zdeněk Troška si zahral v televíznej kampani mBank na mPôžičku
Režisér Zdeněk Troška si zahral v televíznej kampani mBank na mPôžičku (zdroj: PR Clinic)
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu