Na post riaditeľa marketingu MAFRA nastúpil Jakub Strýček. Vo svojej pozícii bude zodpovedný za marketingovú stratégiu mediálnej skupiny MAFRA. V TV Nova pracoval ako senior brand manager, kde zodpovedal za komplexnú brandovú stratégiu mediálnej skupiny. Doterajšia riaditeľka distribúcie a marketingu Kateřina Jelínková sa bude plne venovať distribúcii.

„Mediálna skupina MAFRA posilnila a v rámci svojho portfólia bude posilňovať o nové produkty. Preto je potrebné sa viac zamerať na marketingovú stratégiu“, hovorí predseda predstavenstva Štefan Košík.

„Verím, že skúsenosti nazbierané v nadnárodnej mediálnej spoločnosti, uplatním v silnej expandujúcej skupine MAFRA,“ dopĺňa riaditeľ marketingu Jakub Strýček.

Jakub Strýček (na fotografii hore) pôsobil od roku 2008 ako online marketing manager v novej spravodajskej agentúre Mediafax, kde sa podieľal na jej uvedení na slovenský trh. Do skupiny Nova nastúpil v roku 2010 ako brand manager nových médií, kde zo svojej pozície aktívne riadil a pomáhal napĺňať marketingovú stratégiu on-line portfólia skupiny Nova (portály tn.cz, nova.cz, doma.cz, krásná.cz, apod. ) vrátane spolupráce na vývoji a zavedení video portálu VOYO.cz.

Od roku 2011 potom ako senior brand manager prevzal plnú zodpovednosť za komplexnú brandovú stratégiu hlavných televíznych staníc mediálnej skupiny Nova (Nova, Nova Cinema, Nova Sport, atď.) Aj všetkých ďalších kľúčových produktov. Stál pri zrode troch nových kanálov skupiny Nova, stanica Fanda, Smíchov a Telka.

Zaisťoval tiež marketingovú podporu redizajnu kanálu Nova Cinema či podoby štúdia Televíznych novín. Má za sebou aj spoluprácu na projektoch naprieč nadnárodnou spoločnosťou CME, ktorá operuje okrem Českej republiky na piatich ďalších trhoch v regióne CEE (Bulharsko, Chorvátsko, Rumunsko, Slovensko a Slovinsko).

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu