Po tom čo prednedávnom zriadilo svoje kreatívne štúdio vydavateľstvo Petit Press pod názvom SME Creative, štartuje na Slovensku podobný koncept aj vydavateľstvo Ringier Axel Springer Slovakia (RAS) pod názvom Media Impact. Koncept síce funguje v rámci skupiny RAS v Poľsku už od roku 2013 a v Srbsku od roku 2015, ale len ako obchodná zložka, bez zastrešenia kreatívnych riešení kampaní pre klientov.

Spoločnosť Azet k 1. júnu formálne splynula so spoločnosťou Ringier Axel Springer Slovakia. Zároveň zlúčili i svoje obchodné oddelenia pod koncept s názvom Media Impact, ktorého riaditeľom obchodu sa stal Michal Žatkuliak a ako obchodný riaditeľ pre print naďalej pôsobí Roman Fülöp.

Novinkou konceptu Media Impact na Slovensku je implementácia kreatívneho oddelenia, v ktorom na pozícii kreatívneho riaditeľa bude pôsobiť Branislav Kaán.

Media Impact - Michal Žatkuliak, Roman Fülöp, Branislav Kaán

Cieľom Media Impactu je efektívne prepojenie medzinárodného know-how skupiny a silných lokálnych onlinových a printových značiek a ponuka reklamných riešení „ušitých“ priamo na mieru klientom.

Generálny riaditeľ Peter Mertus odchádza z vydavateľstva Ringier - Milan Dubec
Milan Dubec, CEO RAS (zdroj: RAS)

„Posilnenie obchodného oddelenia o kreatívny tím prinesie ďalšiu konkurenčnú výhodu v podobe poskytovania nadštandardných služieb pre našich klientov. Onlinový, alebo lepšie povedané digitálny, svet je dnes spojenie kreatívy, obsahu, nativu, programatického predaja priestoru a videa naprieč všetkými platformami. Preto je samozrejmé, že náš dlhoročný šéf digitálu Michal Žatkuliak, jeden z top ľudí v digitálnej oblasti v tomto regióne, prevzal vedenie nad celým zjednoteným obchodným oddelením pod značkou Media Impact na Slovensku,“ povedal generálny riaditeľ vydavateľstva Ringier Axel Springer Slovakia Milan Dubec.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu