Noizz.rs (repre foto 16.11.2016)

Vydavateľstvo spustilo v stredu 16. novembra portál pre generáciu Y na Srbskom trhu. Noizz bol najprv uvedený v Poľsku v novembri 2015 a v júli 2016 aj na Slovensku. 

Cieľovú skupinu webu Noizz tvoria čitatelia vo veku millenials, označovaný i ako Generácia Y, alebo Net – s ročníkom narodenia po roku 1980. Je to generácia, ktorá prijíma content predovšetkým na mobilných zariadeniach a rada ho zdieľa na sociálnych sieťach.

„Koncept NOIZZ je určený pre mestského človeka vo veku medzi 16 a 35 rokov. Na Noizz.rs ponúkneme jedinečné, relevantné a vyhranené správy a stanoviská, pričom zároveň budeme publikovať zábavný, veselý a užitočný obsah pre našu cieľovú skupinu. Podporovaní online influencermi a bloggermi budeme usilovať o zasiahnutie publika virálnou cestou,“ povedal Jovan Protić, Digital Publishing Director Ringier Axel Springer Media AG.

Noizz.rs ponúkne čitateľom zábavu, témy o životnom štýle, cestovaní, správy zo sveta celebrít, kultúry, športu, vedy a gastronómie.

Komunitu čitateľov si bude vytvárať i sprievodnými podujatiami, napríklad párty pod názvom Make some NOIZZ, ktorá sa bude konať v Belehrade už 29. novembra a vystúpia na nej viacerí populárni srbskí umelci.

Šéfredaktorom portálu Noizz.rs je Boris Trivan, ktorý je programovým riaditeľom a spoluzakladateľom inštitútu Digital Communications Institute a redakciu nového portálu budú spolu s ním tvoriť desiati mileniálci.

Weby, ktoré chcú osloviť skupinu milenials sú špecifické väčšou mierou interakcie pre čitateľa, možnosťou zdieľať článok na sociálnych sieťach, ale i formou vyjadrenia názoru prostredníctvom emotikon (emoji).

Inšpiráciou pre Noizz sú weby BuzzFeed.com, alebo Upworthy.com. Na Slovensku ako prvé spustilo web pre milleniálov vydavateľstvo Petit Press pod názvom Fičí.sk a v Čechách je to web Expres.cz vydavateľstva Mafra.

„NOIZZ prináša nové trendy pre publikum mileniálov. Noizz.rs si kladie za cieľ prilákať ich pozornosť na miestnom trhu dosiaľ nevídaným spôsobom. Bude to skvelá príležitosť pre inzerentov, ktorí cielia na millennials, zasiahnuť túto špecifickú skupinu. Mottom Noizz.rs je: Šírime obohacujúci a zábavný obsah určený generácii mileniálov!,“ dodala Jelena Drakulić Petrović, generálna riaditeľka vydavateľstva Ringier Axel Springer Srbsko.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu