Ringier Axel Springer na Slovensku od 9. júna spustil nový web pre čitateľov vo veku millenials. Noizz je projekt vydavateľstva, ktorý už úspešne funguje na Poľskom trhu od novembra 2015, kde v súčasnosti dosahuje návštevnosť 3 milióny reálnych užívateľov mesačne.

„NOIZZ.sk výborne dopĺňa naše portfólio a sme radi, že Slovensko sa po Poľsku stalo druhým trhom v poradí, na ktorom sa značka NOIZZ uviedla do života. Nový web nielenže pokrýva špecifické potreby a záujmy generácie mileniálov, ale navyše umožňuje našim klientom zasiahnuť túto cieľovú skupinu unikátnym spôsobom. Túto generáciu totiž nemožno oslovovať iba klasickou banerovou inzerciou, ale primárne cez tzv. native advertising, “ povedal generálny riaditeľ Ringier Axel Springer Slovakia Milan Dubec.

Cieľovou skupinou nového webu Noizz.sk sú čitatelia vo veku millenials, označovaný i ako Generácia Y, alebo Net (t.j. ročník narodenia po roku 1980).

Súčasťou ich života sú mobilné technológie a sociálne siete. Multimediálny obsah bude preto redakcia zdielať cez sociálne siete.

„NOIZZ má ambíciu stať sa hlasom mileniálov. V Poľsku máme so značkou výborné výsledky, dnes dosahujeme návštevnosť 3 milióny reálnych užívateľov mesačne, čo poukazuje na obrovský potenciál. NOIZZ je zároveň priekopníkom vo video obsahu tvorenom špeciálne pre sociálne siete. S našimi video formátmi NOIZZ raport a NOIZZ food sme v apríli dosiahli 5 miliónov prehratí. Redakčné tímy v Poľsku a na Slovensku budú úzko spolupracovať a vymieňať si kvalitný textový obsah aj video obsah. Značku NOIZZ plánujeme uviesť aj na ďalšie trhy, ” povedal Digital publishing director Ringier Axel Springer Media AG Jovan Protić.

Obsah webu budú tvoriť témy, ako životný štýl, zábava a celebrity. Jeho súčasťou sú rubriky Veda a technika, Šport, Kultúra, Hudba, Jedlo, Inšpirácia, LGBTI, Lifestyle, Retro, Cestovanie a ďalšie.

Redakciu tvoria spolupracovníci výlučne vo veku millenials. Šéfredaktorom nového webu je Peter Habara, ktorý naďalej ostane i manažérom video produkcie portálu Akuálne.sk.

Inšpiráciou pre Noizz.sk sú weby, ako BuzzFeed.com, alebo Upworthy.com. Na Slovensku funguje podobný web Fičí.sk  (vydavateľstva Petit Press) a v Čechách web Expres.cz (vydavateľstva Mafra).

Weby pre milenials sú špecifické väčšou mierou interakcie pre čitateľa, možnosťou zdielať článok na sociálnych sieťach, ale i formou vyjadrenia názoru emotikonami (emoji), napr.:

emotikony - Ohodnotte clanok - Expres.cz
reprefoto: Expres.cz

Pozrite si ukážku vizuálov online bannerov zo selfpromo kampane, ktorou vydavateľstvo promuje nový projekt v rámci svojich webov:

banner noizz.sk na portáli živé.sk

banner noizz.sk-2na portáli čas.sk

banner noizz.sk-3 na portáli eva.sk

Prečítajte si aj > Peter Nagy z Fičí.sk: Pri obsahu vždy záleží na tom, akí ľudia ho tvoria

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu