Vydavateľstvo spustilo portál pre komunitu millenials najprv v Poľsku v novembri 2015, v júli 2016 aj na Slovensku a v novembri 2016 aj na Srbskom trhu. Aktuálne spúšťa portál i na nemeckom trhu v spolupráci s denníkom Bild.

Cieľovú skupinu webu Noizz tvoria čitatelia vo veku millenials, označovaný i ako Generácia Y, alebo generácia Net – s ročníkom narodenia po roku 1980. Je to generácia, ktorá prijíma content predovšetkým na mobilných zariadeniach a rada ho zdieľa na sociálnych sieťach.

Weby, ktoré chcú osloviť skupinu milenials sú špecifické väčšou mierou interakcie pre čitateľa, možnosťou zdieľať článok na sociálnych sieťach, ale i formou vyjadrenia názoru napr. prostredníctvom emotikon (emoji).

„NOIZZ bude prinášať správy podávané moderným, osobitým a prekvapivým spôsobom o všetkom, čo zaujíma mestskú a digitálne zameranú cieľovú skupinu: od módy a životného štýlu, cez pouličné umenie a hip hop, až po politiku a dianie v spoločnosti,“ uviedlo vydavateľstvo Ringier Axel Springer.

Nový web tvoria rubriky Lifestyle, Príbehy, Zábava , Kultúra, Jedlo, či Móda.

Redakčný tím Noizz.de tvoria mladí žurnalisti z Axel Springer Academy pod vedením Manuela Lorenza z tímu New Platform z denníka BILD. „Obsah bude doplnený aj článkami od blogerov a influencerov,“ uviedlo vydavateľstvo Ringier Axel Springer.

Za marketingové aktivity portálu NOIZZ v Nemecku bude zodpovedná agentúra Media Impact, ktorá sa zameria predovšetkým na natívne kampane, pričom využije aj vplyv influencerov.

„NOIZZ je zameraný na generáciu, ktorá samu seba definuje svojim životným štýlom – sú neustále online, orientovaní na mestský život, hlasní a vždy hľadajú niečo nové,“ povedal Stefan Betzold, generálny riaditeľ BILD Digital.

Inšpiráciou pre Noizz sú weby ako BuzzFeed.com, alebo Upworthy.com.

Na Slovensku ako prvé spustilo web pre milleniálov vydavateľstvo Petit Press pod názvom Fičí.sk a v Čechách je to web Expres.cz vydavateľstva Mafra.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu