vizuál kampane (zdroj: RM-S Market)

Obchodník s cennými papiermi RM-S Market spustil kampaň, ktorou chce priblížiť investovane širokej verejnosti. Zákazníci majú teraz možnosť nakúpiť si akcie najznámejších značiek ako sú Apple, Facebook, Ferrari, Starbucks, či Google a darovať ich svojim blízkym.

Kampaň pracuje s claimom Akcia pod stromček a jej načasovanie je od 24. októbra až do 20. decembra. Autorom kampane je Mgr. Lucia Kuruczová zo spoločnosti RM-S Market a kampaňovú microsite www.akciapodstromcek.sk, alebo marketingové materiály vytvorila reklamná agentúra Kolovrátok.

„Myšlienkou kampane je priblížiť investovanie širokej verejnosti, ľuďom alebo potenciálnym investorom, ktorí nemajú žiadne alebo minimálne skúsenosti s nákupom akcií. Zároveň, ľudia, ktorí by chceli investovať, sú odradení vysokými poplatkami za nákup akcií z TOP Brands in the World, preto sme sa rozhodli dať im možnosť siahnuť si touto možnosťou na lukratívne akcie a ešte aj s možnosťou darovať ich svojim blízkym. Takúto možnosť neponúka žiadna iná firma z oblasti investovania,“ povedala pre MediaWatch.Dog Lucia Kuruczová, generálna riaditeľka spoločnosti RM–S Market, o. c. p., a. s.

rm-s-market-a-agentura-kolovratok-spustili-vianocnu-kampan-akcia-pod-stromcek-vizual-google
vizuál kampane (zdroj: RM-S Market)

„Cieľová skupina nie je limitovaná, avšak skôr je ponuka určená pre generáciu, ktorá počuje na technológie, image a podobne. Cieľová skupina pre samotný produkt nie je ohraničená vekom, pretože aj starý otec, ktorý celý život túžil po Ferarri, ho môže mať takýmto spôsobom „u seba doma“. Ak by sme ju však mali vekovo ohraničiť, tak by to bolo od 18 – 55 rokov. Vzhľadom na to, že ide o akcie z rôznych odvetví, záujmov či rozdelenia podľa pohlavia, snažíme sa osloviť veľmi širokú cieľovú skupinu,“ povedala Lucia Kuruczová.

Komunikácia je zameraná primárne na BTL aktivity, okrem kampaňovej microsite, využíva tiež komunikáciu na sociálnej sieti Facebook, online bannery, PR články, ale i letáky, woblery, billboardy a vizuál na mantineli na klzisku na vianočných trhoch v Bratislave.

„Naším cieľom absolútne nie je zarobiť na kampani, skôr tu sledujeme sekundárny význam a to je posilnenie našej značky, oboznámenie ľudí s našou spoločnosťou, získanie väčšieho „publika“ na investovanie, edukácia ľudí pri nákupe akcií. Trendom tejto doby už nie sú vkladné knižky ani termínované vklady, dokonca si dovolím tvrdiť, že aj podielové fondy sú v určitých okamihoch nie vždy vhodným nástrojom ako zmeniť zmýšľanie súčasnej investorskej základne. Toto je trošku revolučná novinka, akú sme ponúkli na trh a chystáme ich oveľa viac,“ doplnila Lucia Kuruczová.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu