(zdroj: JELLYFISH)

Súčasťou rebrandingu spoločnosti RM-S Market je nová korporátna identita – zmena obchodného mena, loga, sloganu, webovej stránky, korporátnych farieb a nové sídlo. Cieľom je „transformácia nenápadnej spoločnosti na silnú investičnú firmu,“ uviedla spoločnosť.

Po kampani s názvom Akcia ako darček z dielne reklamného štúdia Kolovrátok, ktorá bola zameraná na individuálnych klientov, ktorí majú s investovaním do akcií málo skúsenosti, tak ide o druhú výraznú marketingovú aktivitu spoločnosti. Nové logo JELLYFISH vytvorila agentúra Meridian Production.

Súčasťou rebrandingu je i nový slogan „passion for business“, ktorý má spoločnosť charakterizovať.

Dominantným prvkom vizuálnej komunikácie a symbolom spoločnosti sa stala medúza, zákazníci ju nájdu nielen v logu, či ako hlavný vizuál titulky novej internetovej stránky www.jellyfishocp.sk, ale spoločnosť JELLYFISH má živé medúzy aj v priestoroch nového sídla v business centre na Plynárenskej ulici v Bratislave.

Lucia Kuruczová (foto: JELLYFISH)

“Spoločnosť RM – S Market, o.c.p., a.s je na trhu tak dlho, že sa zabudla prispôsobiť požiadavkám trhu v oblasti nových technológií, ktoré sú príbuzné generácii Y-silon. Cítila som za potrebné dať spoločnosti RM – S Market, o.c.p., nový vizuál, nový „lifting“ a oživiť jej históriu tak, aby sa dokázala adaptovať do súčasných podmienok podnikania, investovania, starostlivosti o klientov a pod. Vzhľadom na to, že naša spoločnosť nereagovala na tzv. porevolučnú generáciu, pretože mala „plné ruky práce“ s klientmi, ktorí potrebovali riešiť cenné papiere z kupónovej privatizácie, alebo chceli darovať bezcenné cenné papiere na vtedajší Fond Národného majetku (súčasný MH manažment),” povedala pre mediawatch.dog Lucia Kuruczová generálna riaditeľka JELLYFISH, o.c.p., a.s.

“Prečo medúza? Keď som rozmýšľala nad novým názvom, úprimne som sa chcela vyhnúť finančným názvom alebo skratkám ako „fin“ „Money“ „ market“ „biznis“ a pod. Myslím, že takýto názov by zapadol v množstve všetkých ostatných finančných inštitúcií. Mojím cieľom bolo vzbudiť záujem, zvedavosť a to sa aj podarilo. Pri rozhodovaní sa nad názvom, som hľadala príbuzné vlastnosti s naším odvetvím a myslím, že medúza ich dokonale spĺňa. Je to živočích žijúci niekoľko rokov, plávajúci v mori plnom nástrah, pláva si ladne, vznešene, vyhýbajúc sa možným ohrozeniam a pritom je sama rizikom,” doplnila Kuruczová.

Cieľovú skupinu spoločnosti tvorí produktívna generácia, ktorá hľadá možnosti na investovanie, ale aj firmy, ktoré chcú spravovať svoje akcie, alebo cenné papiere. Marketingová komunikácia spoločnosti je smerovaná na súčasných klientov a nových, špecificky sa orientuje i na generáciu Y.

Spoločnosť JELLYFISH ako obchodník s cennými papiermi spravuje slovenské CP a obchoduje s akciami, forexami, opciami, futures vo viac ako 20 krajinách sveta takmer vo všetkých kontinentoch a na 100 trhoch.

FB Cover:

Katalóg:

(zdroj: JELLYFISH)
(zdroj: JELLYFISH)

Nové logo:

(zdroj: JELLYFISH)

Zábery na office:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu