vizuál kampane (zdroj: Lidl)

Kampaň Slovenský zamestnávateľ je zameraná na podporu vnímania spoločnosti Lidl ako zamestnávateľa, ktorý je pre svojich zamestnancov stabilným zamestnávateľom v rámci celého Slovenska a v každom čase.

Práve aj počas krízy reťazec neustále zlepšoval podmienky pre zamestnancov a naďalej expandoval, čím dlhodobo pozitívne ovplyvňuje trendy v starostlivosti o zamestnancov, ale aj zamestnanosť samotnú v rámci celého Slovenska.

Kampaň pracuje s témami ako stabilita, férovosť, mzdové podmienky, firemné benefity, či rovnosť platov žien a mužov.

„Kampaň vyniká tým, že v nej zobrazujeme výlučne reálnych zamestnancov spoločnosti z rôznych oblastí Slovenska a širokej škály pracovných pozícií. Spot diváka sprevádza bežným dňom v živote zamestnancov Lidla naprieč Slovenskom – od rána do večera a od východu na západ. Prihovára sa súčasným, ale i potenciálnym zamestnancom, že Lidl je tu pre nich ako stabilný zamestnávateľ za každých okolností, nech sa deje čokoľvek, naprieč celým Slovenskom,“ uviedol Tomáš Bezák, Vedúci úseku komunikácie spoločnosti Lidl Slovenská republika.

V rámci spotu sú autenticky zachytení zamestnanci počas rôznych pracovných či voľnočasových aktivít či už v predajniach, skladoch alebo na centrále spoločnosti. Na druhej strane na vizuáloch sú zobrazení zamestnanci výlučne počas ich voľnočasových aktivít, neraz i so svojimi blízkymi.

Vizuály pracujú s metaforickým prezentovaním benefitov, ktoré Lidl svojim zamestnancom prináša. Chce tým poukázať na to, že jeho zamestnanci sa môžu plne sústrediť na radosti v ich živote – rodinu, voľnočasové záľuby, plnenie snov a vždy môžu mať v dôveru zamestnávateľa, ktorý pri nich stojí v každom čase.

„Kampaň má dlhodobý charakter, využívame v nej kombináciu klasických offline médií (BB, inzercia, bannery na predajni) a online nástrojov (kariérna webstránka, Facebook, Instagram, LinkedIN, Google ads či reklamy v slovenských médiách). Zahŕňa aj internú komunikáciu a prácu so zamestnancami – rozhovory s účinkujúcimi, súťaže či špeciálny merch,“ doplnil Tomáš Bezák.

Pozrite si spot:

Making of video:

Fotenie kampane:

Vizitka kampane:

Názov kampane: Slovenský zamestnávateľ
Klient: LIDL Slovenská republika, v.o.s.
Reklamná agentúra: Róbert Slovák a jeho priatelia
Kreatívny riaditeľ: Róbert Slovák
Art director: Martin Szabó
Copywriter: Silvia Gašparcová
Account: Kristína Krištúfková

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu