Róbert Slovák (zdroj foto: R.S.)

Prezídium Klubu reklamných agentúr Slovenska potvrdilo na ďalšie dvojročné funkčné obdobie doterajšieho prezidenta Róberta Slováka, partnera reklamnej agentúry Respect APP.

„Novým členom prezídia sa stal Alexander Smik z agentúry Apple Pie. V prezídiu ďalej pokračujú Zuzana Ďurčeková (Made by Vaculik), Peter Kontra (Wiktor Leo Brunett), Marek Pajtáš (MullenLowe GGK) a Róbert Slovák (Respect APP). O zložení prezídia rozhodlo Valné zhromaždenie KRAS v polovici septembra tohto roka,“ uviedol KRAS.

Dozorný výbor KRAS je v novom zložení Daniel Abrahám (Effectivity POWERED BY PUBLICIS), Martin Blaško (ZARAGUZA) a František Toman (Istropolitana Ogilvy).

„Rád by som prispel k intenzívnejšej komunikácii so zadávateľmi a nadchol ich pre ideu lepších pravidiel tendrovania ale aj pre hlbšiu spoluprácu na ďalších aktivitách KRASu. Vážim si dôveru členov KRASu a verím, že v ďalšom funkčnom období posilníme pozíciu a význam klubu v očiach celej brandže,“ povedal prezident klubu Róbert Slovák.

Dôležitou témou ktorej sa chce KRAS v najbližšom období venovať je zlepšenie systému tendrov pri výbere reklamných agentúr. Pri tejto príležitosti v najbližšom období zverejní na svojej web stránke www.kras.sk beta verziu Etického tendra, ktorú budú môcť pripomienkovať zadávatelia, agentúry, ale i odborná verejnosť. Projekt Etický tender má pomôcť nastaviť zadávateľom pravidlá tendrov a zefektívniť komunikáciu medzi agentúrami a zadávateľmi.

Klub reklamných agentúr Slovenska si kladie za cieľ zvyšovať úroveň slovenskej reklamy a marketingovej komunikácie, jej členmi sú najúspešnejšie reklamné agentúry. Organizuje na Slovensku súťaže, ako Zlatý klinec, EFFIE Awards Slovakia, zostavuje rebríček ekonomickej výkonnosti reklamných agentúr TAAS, je reprezentantom festivalu reklamy Cannes Lions a súťaže Young Lions na Slovensku a organizuje v spolupráci s Radou pre reklamu pravidelné stretnutia pod názvom Raňajky s reklamou.

Ako sa začala Vaša cesta k reklame? Spýtali sme sa v rozhovore prezidenta klubu Róberta Slováka:

„S kamarátmi sme sa už počas školy pokúšali tvoriť nejaké umelecké objekty, neskôr sme založili ateliér a vytvárali všelijaké úlety, napríklad inštaláciu s názvom Zemiaky stojace v rade na mäso. Áno, boli to zemiaky poukladané v galérii na zemi a na konci radu zemiakov bol kus mäsa. Postupne sme začali vytvárať objekty z rôznych vecí: ryže, svietidiel, betónu a hľadali sme firmy, ktoré by nám to celé zaplatili. Čoskoro sme dvakrát do roka vystavovali tieto, už celkom komerčné, diela pod názvom Proyekt. Tento projekt nám priniesol dve pracovné ponuky vo veľkých sieťových agentúrach a jednu z nich sme využili. Vysokou školou reklamy bola pre mňa práca v pobočke americkej reklamnej agentúry, kde som si prešiel náročným dennodenným “tréningom”. Igor Brossmann ma veľa naučil v oblasti komunikácie, stratégií a tvorby značiek, Raffo Tatarko zas kreativite, vizuálnemu a koncepčnému uvažovaniu a bratia Kiskovci mi dali zabrať ako meganároční klienti. Pred viac ako desiatimi rokmi, keď som zrazu dostal hodinovú výpoveď, sme sa s priateľmi rozhodli založiť si vlastnú agentúru Respect APP. V nej pracujem dodnes,“ povedal Róbert Slovák.

S Yolkou Udičovou a Ondrejom Štefánikom, spoločníkmi z Respect APP na oslave narodenín
Róbert Slovák (vpravo) s Yolkou Udičovou a Ondrejom Štefánikom, spoločníkmi z Respect APP na oslave narodenín (zdroj foto: R.S.)
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu