Rytmus na premiére v Bratislave 18. augusta 2015 (zdroj foto: MyFlow Agency)

Rok po uvedení filmu do kín režisér Miro Drobný o filme povedal: „Kto si myslí, že Rytmus je primitívny, arogantný Romák, čo vie len nadávať, nech si ten film v telke radšej nepozrie.“

Pred rokom film o Rytmusovi menil historické rebríčky návštevnosti slovenských filmov v kinách a teraz si ho budú môcť pozrieť i televízny diváci.

Len za prvý premiérový deň videlo film Rytmus Sídliskový sen v kinách 14 751 divákov, čo je takmer o 4 000 viac, ako dokument 38 o Pavlovi Demitrovi. Počas prvého víkendu 22. a 23. augusta 2015 si film pozrelo až 43 189 divákov, čím sa Rytmus Sídliskový sen umiestnil na druhú priečku historicky najlepších otváracích víkendov slovenského filmu od roku 1993.

Prvú priečku si naďalej drží film 38 o Pavlovi Demitrovi, ktorí si hneď v prvý víkend pozrelo až 49 314 divákov. Na treťom mieste je film Bathory Juraja Jakubiska, ktorí si počas otváracieho víkendu pozrelo až 35 925 divák. Čítaj viac.

Patrik Vrbovský, alias Rytmus (zdroj: Itafilm)
Patrik Vrbovský, alias Rytmus (zdroj: Itafilm)

V piatok 26. augusta o 20.30 hod. uvedie film televízia Markíza, krátko predtým v relácii Reflex o 17.25 hod. poodhalí aj zákulisie prípravy a natáčania filmu.

Režisér filmu Miro Drobný postupne počas ôsmich rokov zozbieral archívne materiály a nakrúcal Rytmusa a jeho rodinu, mamu, otčima, biologického otca, brata, sestru a aj jeho tri posledné priateľky.

„Ja sa celkovo k životu staviam dosť otvorene, racionálne. Premýšľam o možných následkoch toho, čo urobím. Možno je to tak preto, že ľudia o mne vždy pochybovali, možno preto, že sa nechcem vrátiť tam, odkiaľ pochádzam a možno preto, že ma to proste baví. Nič som vo filme nechcel zatajiť,“ povedal o filme Patrik „Rytmus“ Vrbovský.

Prečítajte si recenziu na film > tu 

Rytmus-sidliskovy sen-plagatPodľa výsledkov prieskumu o.z. eSlovensko sa film páčil až 83,6% respondentom. Do prieskumu sa zapojilo viac ako tisíc mladých ľudí.

„Dvom tretinám divákov (64,1%) po pozretí filmu zostal lepší pocit ohľadom samých seba a svojej rodiny. Takmer polovica opýtaných hovorí, že to ovplyvnilo ich postoj k Rómom k lepšiemu. Výsledky výskumu vplyvu filmu na slovenskú mládež budú zverejnené po jeho celkovom vyhodnotení,“ ako uviedlo občianske združenie eSlovensko.

Plagát k filmu vytvorila reklamná agentúra Apple Pie > pozri 

Teaser  k filmu:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu