Roland Kyška pôsobil doteraz ako riaditeľ jednej z troch častí holdingu DanubiaTel, ktorá sa zameriava na internetové a mediálne projekty zlúčené pod skupinu Internet.sk, a.s., po novom bude riaditeľom na novo vznikajúcom oddelení pre korporátnu komunikáciu holdingu DanubiaTel.

V spoločnosti DanubiaTel bude Roland Kyška zodpovedať za mediálne výstupy celej skupiny, vrátane spoločností Swan a nového mobilného operátora 4ka.

Bude pôsobiť ako šéf novo vznikajúceho oddelenia pre korporátnu komunikáciu, ktoré bude mať v náplni aj budovanie vzťahov s verejnosťou a médiami.

Roland Kyška od polovice deväťdesiatych pôsobil ako novinár, v rokoch 2005 až 2006 bol aj šéfredaktorom hlavnej redakcie spravodajstva, športu a publicistiky vo vtedajšej Slovenskej televízii, ale i zástupcom šéfredaktora časopisu Plus 7 dní.

Je autorom knihy, ktorá sa venuje sociálnej sieti, vyšla pod názvom Všetci sme nahí na Facebooku a spolu s Monikou Ščevovichovou napísal knihu Slovenský sen, v ktorej opisujú život 20-tich slovenských euro milionárov, ako sú Jaroslav Haščák, Marek Dospiva, Braňo Prieložný, Slavomír Hatina, Jozef Oravkin, Mario Hoffoman, Patrik Tkáč, Juraj Široký, Mila Fiľo, Vladimár Lexa, Zoroslav Kollár, či Andrej Babiš.

Od roku 2010 vedie Kyška aj charitatívny projekt ĽudiaĽuďom.sk, súbežne s prácou pre spoločnosť Internet, a.s., v ktorej pôsobil ako riaditeľ.

Súčasťou mediálnej siete spoločnosti Internet.sk sú weby, ako Ephoto.sk Zdravie.sk, Rodinka.sk, Sport7.sk, Dnes24.sk a ĽudiaĽudom.sk.

Prečítajte si krátky rozhovor.

Je to pre vás veľká výzva. Nova pozícia vyplynula zo zmien v celom holdingu i v súvislosti s príchodom nového mobilného operátora 4ka, ktorého služby skupina poskytuje. Aké máte plány? Ako si predstavujete vaše ďalšie smerovanie v rámci spoločnosti a smerovanie novo vytvoreného oddelenia korporátnej komunikácie?

Roland Kyska, riaditel korporatnej kounikacie DanubiaTel, a sef LudiaLudom.sk
Roland Kyška (zdroj: DanubiaTel)

Doteraz komunikáciu s médiami vo SWANe zastrešovalo oddelenie marketingu. Vytvorenie oddelenia korporátnej komunikácie na úrovni holdingu DanubiaTel si vyžiadal rast spoločnosti a jej dcérskych firiem. Samozrejme, spustenie štvrtého mobilného operátora je jeden z významných stimulov, keďže medzi novinármi i v širokej verejnosti táto téma silne rezonuje a vyžaduje si dennodennú komunikáciu.

Prvoradou úlohou oddelenia korporátnej komunikácie je aktívne budovanie vzťahov s novinármi a s verejnosťou ako odbornou, tak laickou. Sme technologická firma a preto svoj zrak silnejšie upierame aj na ekosystém sociálnych médií a webové médiá ako také. Mediálny svet sa za ostatné roky radikálne zmenil a je potrebné tieto zmeny reflektovať aj v korporátnej komunikácii. To považujem za najväčšiu výzvu.

Verejnosti ste známy skôr ako šéf darcovského webu ĽudiaĽuďom.sk. Už pri štarte 4ka ste participovali na marketingovej komunikácii, keď ste ponúkli potenciálnym zákazníkom nového mobilného operátora, aby si ľahko zapamätateľné, tzv. zlaté telefónne čísla vydražili prostredníctvom darcovského webu ĽudiaĽuďom.sk a podporili tak charitatívnu zbierku. Budete v kooperácii marketingových aktivít medzi 4ka a projektom ĽudiaĽuďom.sk pokračovať aj do budúcna?

Spoločnosť SWAN bola a je partnerom projektu ĽudiaĽuďom.sk od jeho vzniku. Aj naďalej darcovský portál ostáva našim kľúčovým CSR projektom. 4ka je slovenský operátor a chceme podporovať ľudí na Slovensku, ktorí to potrebujú. Zároveň sa tešíme, že ich podporujeme cez portál, ktorý je dnes technologickou špičkou v oblasti charity a nikto nemôže poprieť, že za päť rokov fungovania priniesol do darcovstva omnoho väčšiu transparentnosť a efektívnosť.

Ďakujem za rozhovor.

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu