JOJ Group informovala, že vo štvrtok 20. augusta po vzájomnej dohode ukončila spoluprácu s doterajším šéfom Úseku nových médií Davidom Csinom. Vedením úseku nových médií v JOJ Group bol poverený Roman Neuschl.

Doterajší riaditeľ Úseku nových médií JOJ Group David Csino vo štvrtok 20. augusta po vzájomnej dohode ukončil svoje pôsobenie v televízii JOJ. Vedením nových médií je poverený Roman Neuschl, brand manager JOJ Group, ktorý má v marketingovej a online oblasti bohaté skúsenosti.

„V mene vedenia sa chcem poďakovať Davidovi za niekoľkoročnú oddanosť značke JOJ a za prácu, ktorú v televízii odviedol. Romanovi držím palce, som presvedčený, že svojimi skúsenosťami a prístupom bude pre oddelenie nových médií prínosom,“ povedal Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group.

Roman Neuschl dlhodobo pôsobí v oblasti televízneho marketingu a online. V rokoch 2000 až 2005 bol vedúcim promotion na marketingovom oddelení v televízii Markíza. Následne tu zastával post riaditeľa Centra interaktivity. V roku 2009 prišiel do televízie JOJ ako nový riaditeľ marketingu a od roku 2011 pôsobí vo funkcii brand managera JOJ Group.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu