Roman Trzaskalik je novým marketingovým riaditeľom Plzeňského Prazdroja

Roman Trzaskalik vystriedal na pozícii Granta McKenzieho, ktorý počas viac ako šiestich rokov vo funkcii získal niekoľko odborných ocenení, bol povýšený na post marketingového riaditeľa materskej spoločnosti Asahi Breweries Europe.

Roman Trzaskalik prichádza do Plzeňského Prazdroja zo spoločnosti Danone, kde od roku 2006 zastával post riaditeľa a viceprezidenta pre marketing v Saudskej Arábii, Alžírsku a Maroku.

S Danone spojil väčšinu svojho profesijného života, po absolvovaní odboru ekonómie na Technickej univerzite v Ostrave začal pracovať najskôr na pozícii obchodného zástupcu, potom sa presunul do marketingu spoločnosti Opavia. Odtiaľ viedla jeho profesijná cesta na vrcholné manažérske posty v materskom Danone.

Roman Trzaskalik výrazne vsádza na tímovú prácu, jeho cieľom je podpora jednotlivých členov marketingu spoločnosti. Zo svojej pozície sa zameria na inovácie a inovatívnu komunikáciu pre ďalší rozvoj kategórií a značiek Prazdroja.

Vo voľnom čase sa venuje rodine, rád cestuje, lyžuje a hrá golf. Je milovníkom pív, najmä ležiakov.

(ts)