Ronald Lupták je novým marketingovým riaditeľom spoločnosti HEINEKEN Slovensko

HEINEKEN Slovensko bude mať od začiatku októbra nového riaditeľa marketingu. Stane sa ním Ronald Lupták, ktorý v spoločnosti pôsobí od roku 2014 a v súčasnosti zastáva pozíciu Head of Brands and Media.

Na pozícii nahradí súčasného riaditeľa marketingu Davida Zappeho, ktorý preberie od 1. októbra 2018 post marketingového riaditeľa v Pivovarna Laško Union d.o.o., súčasť skupiny HEINEKEN v Slovinsku.

Ronald Lupták pôsobí v oblasti reklamy a marketingu viac ako 16 rokov, a do spoločnosti HEINEKEN Slovensko nastúpil na pozíciu Group Brand Manager v októbri 2014.

Na svojej pozícii sa venoval predovšetkým posilňovaniu vlajkovej lode portfólia spoločnosti, značke Zlatý Bažant – uviedol autentickú retro novinku Zlatý Bažant´73, ako aj mimoriadne úspešnú produktovú líniu Zlatý Bažant Radler 0,0%.

Rovnako stál pri uvedení novej produktovej kategórie – cideru značiek Strongbow a Lišiak zo Sadu na slovenský trh.

V roku 2017 pôsobil v centrále spoločnosti HEINEKEN v Amsterdame, kde bol zodpovedný za značky cideru Orchard Thieves, Bulmers a Stassen.

Po návrate na Slovensko prevzal ako Head of Brands and Media zodpovednosť za management a mediálnu komunikáciu všetkých značiek z portfólia spoločnosti HEINEKEN Slovensko.

„Som vďačný za príležitosť, ktorú som v podobe pozície marketingového riaditeľa v HEINEKEN Slovensko dostal. Bude to pre mňa kombinácia novej skúsenosti, veľkej zodpovednosti, náročných úloh, tímovej práce a pevne verím, že do značnej miery aj zábava. Chcem nadviazať na obrovský kus úspešnej práce, ktorú sme pod Davidovým vedením doteraz spravili. Mojou ambíciou je naďalej posilňovať zverené portfólio značiek piva a cideru a spolu s tímom prinášať inovácie, z ktorých budú profitovať konzumenti, naši zákazníci a v konečnom dôsledku aj samotná spoločnosť HEINEKEN,“ povedal Ronald Lupták.

Na pozícii riaditeľa marketingu Ronald Lupták vystrieda Davida Zappeho, ktorý riadil marketing spoločnosti HEINEKEN Slovensko viac ako štyri roky. „Na Slovensku sa nám podarilo vybudovať silný marketingový a trade marketingový tím, s ktorým sme dosiahli mnoho úspechov. Značka Zlatý Bažant v súčasnosti zaznamenáva historické úspechy v segmente piva aj radlerov, vďaka cieleným aktivitám sú Krušovice najrýchlejšie rastúcou značkou piva na trhu, a naše cidery si našli stabilné miesto na trhu s alkoholickými nápojmi na Slovensku. Som veľmi rád, že naše portfólio môžem odovzdať vo vynikajúcej kondícii práve Ronaldovi, ktorý sa na jeho budovaní a úspechoch počas uplynulých štyroch rokov intenzívne podieľal. Chcem sa poďakovať všetkým kolegom v tíme za výbornú spoluprácu, bolo to úžasné obdobie. Je mi ľúto, že musím z tejto krásnej krajiny, akou Slovensko je, odísť, no na druhej strane sa teším na nové výzvy v Pivovarna Laško Union v Slovinsku,“ uviedol David Zappe.

Foto: FB Ronald Lupták

Ronald Lupták je absolventom Ekonomickej univerzity v Bratislave a od ukončenia vysokoškolského štúdia pôsobí v oblasti reklamy, marketingu a komunikácie. Kariéru odštartoval ako novinár.

Na strane agentúr (Euro RSCG, Wiktor Leo Burnett a MUW Saatchi & Saatchi) alebo z pozície klienta pracoval pre také značky, ako O2, SkyEurope Airlines, ČSOB, Aupark, VÚB, Marlboro, Topvar, Rádio Expres, Smädný Mních, Sparta, UniBanka a mnohé ďalšie.

V HEINEKEN Slovensko primárne Zlatý Bažant, Strongbow a Lišiak zo sadu. Globálne riadil Ronald Lupták značky Orchard Thieves, Stassen a Bulmers. Vo svojom voľnom čase si plní svoj detský sen ako šofér električky v bratislavskom Dopravnom podniku, pričom všetok zárobok zo šoférovania venuje nadácii Dobrý anjel.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu