Ešte v  júni sa uskutočnilo stretnutie v Moskve, ktorého sa zúčastnili aj šéfredaktor  časopisu Zem & Vek  Tibor Eliot Rostas a člen redakčnej rady toho istého časopisu Dušan Budzák, ktorý je bývalým spolumajiteľom Rádia Viva. Obaja rozprávali o potrebe založenia nového média, ktoré by ako tvrdia, sa neorientovalo na USA.

Na stretnutí obaja vraveli o svojich plánoch na založenie nového média, ktoré by podľa nich bolo alternatívou k existujúcim médiám. Rostas tvrdil, že sa nachádzame v období informačnej vojny a hovoril o potrebe založenia vlastného média, bez cudzej pomoci.

Rostas svoj časopis Zem & Vek nazval médiom, ktoré má podľa vlastných slov, veľký politický a mienkotvorný vplyv u slovenského publika, ale nachádzajú sa vo veľkej defenzíve, keďže  u nich absentujú príjmy z reklamy.

Budzák hovorí o potrebe založiť mediálny dom, ktorého súčasťou by bol časopis, televízia, rádio a online médium.

A keď Dušan Budzák hovoril na stretnutí ako vybudoval silné rozhlasové stanice tak si spomeniem na Jara Kurpela, bývalého moderátora Rádia Viva Metropol, ktorý dodnes nemá vyplatené honoráre za posledné 3 mesiace a ako protest zverejňuje každý deň jedno video > pozri

Budzák v minulosti riadil dnes už neexistujúce rádio Viva, ktoré sa „pretransformovalo“ do bratislavského rádia Viva Metropol a aj to má už v súčasnosti existenčné problémy a mení sa na nové rádio > čítaj viac

Marián Luha

Vyjadrenia Rostasa a Budzáka na stretnutí si pozriete od 2:50″:

Ďakujeme za tip na článok od nášho čitateľa Maja Straku.

Sledujte nás aj na Facebooku

REKLAMAadv.:

5 KOMENTÁRE

  1. Dušan Budzák bol spoluzakladateľ nielen rádia VIVA, ale v minulosti aj Rádia Expres. Takže v rámci prezentácie neuviedol žiadne klamlivé informácie.

    • to je pravda ze neklamal – ale urcite by inak vyznelo keby povedal ze taky Expres nasledne skoncil v rukach americkej Emmis Communications Corporations – to by si rusaci hned inak vylozili jeho zasluhy :)

  2. Bol spolumajiteľ rádia Expres, a v čase predaja rádia určite spoločne s ostatnými spolumajiteľmi neposudzoval výhodnosť ponuky podľa toho, či ponuka na kúpu rádia prišla z USA, Antarktidy alebo napr.z Ruska :)

  3. Aha, takze Rostat s Budzakom boli v Moskve drankat dengi na sirenie ruskeho tollingu a Rostats si este dovoli kritiziovat ostatne media a o sebe vyhlasovat aky je on nestranny, to urcite :). Je to bycajny plateny prorusky troll a tymto iba priznal farbu.

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu