Royal Crown Cola má novú kampaň od WMC Grey, vracia sa ku tradičným koreňom

Kofola ČeskoSlovensko a WMC Grey prichádzajú s novou kampaňou pre značku Royal Crown Cola. Po úspešnom minuloročnom rebrandingu je komunikácia opäť založená na autenticite a americkom južanskom pomalom životnom tempe. Všetky materiály vrátane 60 sekundového televízneho spotu vznikali priamo v mieste zrodu značky, teda na juhu USA.

Presne pred rokom predstavila spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko spolu s WMC Grey rebrandovanú značku RC Cola. Tá zmenila nielen podobu, ale aj názov, receptúru, distribučný model a celý komunikačný koncept.

Vymanila sa zo segmentu rýchleho občerstvenia, aby sa stala prémiovým produktom, ktorý nabáda k neuponáhľanému štýlu života. Produkt svojim lokálnym úspechom natoľko zaujal, že dokonca inšpiroval amerického majiteľa k tomu, aby ho adaptoval aj na ďalších trhoch v Európe.

Tohtoročná kampaň, ktorá sa objaví v televízii a v online prostredí od 1. februára, má byť ešte viac autentická a založená na tradícii.

Slovenskému spotrebiteľovi spot podrobne predstaví pôvod značky a jej hodnoty. „Royal Crown Cola vtiahne spotrebiteľa do života amerických južanov, ktorí sa nikdy za ničím nenaháňajú a radšej v tieni verandy popíjajú pohárik vychladenej koly. A práve kvôli autentickosti vznikali všetky materiály priamo na juhu USA, odkiaľ Royal Crown Cola pochádza,“ vysvetľuje Lucia Tarbajovská, marketing manager Kofola ČeskoSlovensko.

„Tak rázovitú krajinu s nekonečným nebom, horúcim slnkom, cukrovou trstinou a správnymi chlapmi, ktorí vedia, že žiť pomaly znamená žiť dobre, by sme v Európe len ťažko hľadali,“ doplnila Tarbajovská.

V 60 sekundovom odvážnom spote si diváci môžu vychutnať aj typicky južanský akcent, čo si pochvaľuje kreatívny riaditeľ WMC Grey David Suda.

„Obdivujem vcelku smelý krok klienta pustiť v dabingom vychovanej krajine anglicky hovorené video. Rovnako odvážnym krokom je aj nasadiť namiesto pôvodne plánovanej tridsiatky, kampaň s minútovým spotom,“ povedal David Suda.

Réžie spotu sa ujal Milan Balog v produkcii Boogie Films.

Vizitka kampane:

Creative director: David Suda
Art director: Christophe Wechsler
Copywriter: Pavel W. Přibyl
Account director: Martina Vacíková
Account manager: Jan Štička
Director: Milan Balog
DOP: Dušan Husár
Produkcia: Boogie Films
Klient: Kofola ČeskoSlovensko, Lucia Tarbajovská a Pavel Vykydal

(ts)

- REKLAMA - adv.: