Hlavnou ideou novej kampane z autorskej dielne Odboru kreatívy RTVS je zobrazenie hlavných zásad verejnoprávneho spravodajstva.
Kampaň odštartovala 20. novembra a potrvá do konca roka 2019. Cieľovú skupinu tvoria konzumenti spravodajstva, používa mediatypy televíziu, rozhlas a seriózne tlačové médiá.
„V kampani sme si stanovili pomerne náročný cieľ. V spote, na krátkej 30-40 sekundovej ploche, poukázať na povinnosti verejnoprávneho média voči divákom a poslucháčom, ktoré nemajú komerčné média. Bežne si spravidla neuvedomujú, že verejnoprávne spravodajstvo nie je prerušované žiadnymi reklamami, a teda za rovnaký vysielací čas dostanú od RTVS viac hodnotných informácií!,“ povedal pre Mediahub.sk riaditeľ Sekcie spravodajstva a publicistiky RTVS Vahram Chuguryan.
„Tiež je dôležité poukázať na fakt, že verejnoprávne média sa vedome nevenujú bulvárnym témam, aj napriek tomu, že tým prichádzajú o vyššiu sledovanosť a počúvanosť. Je to jediné médium, ktoré sa neriadi komerčnými záujmami a zo zákona plní povinnosti ako nezávislá, kultúrna a vzdelávacia inštitúcia. Z toho akosi automaticky vyplynuli hlavné posolstvá a claim v znení: „Nezabávame Vás balastom, keď sa dejú dôležité veci. Objektívne informácie bez bulváru a bez reklamy. Prinášame vám len to podstatné!,“ doplnil Vahram Chuguryan.
Vizitka kampane:
agentúra: in house/RTVS
riaditeľ sekcie marketingu: Richard Jajcay
creative director: Igor Majkut
art directori: Igor Majkut, Igor Derevenec
copywriteri: Jozef Rundes, Pater Barnáš, Oliver Toráč, Igor Majkut
produkcia: Fullhouse
réžia: Dan Ružička
brand manager: Tomáš Mikulčík
Pozrite si vizuál printu a spoty:
