zdroj: RTVS

Televízna imidžová kampaň RTVS k hokejovým majstrovstvám sveta patrí medzi najlepšie slovenské reklamy. Kreatívci pod vedením Igora Majkúta a Richarda Jajcaya získali v piatok druhé miesto v kategórii Upútavky na program / Jingle na udeľovaní cien Zlatý klinec 2019.

Počas piatkového udeľovanie cien za najlepšie reklamy Zlatý klinec premenila RTVS z dvoch shortlistov jeden na strieborný klinec. Tím RTVS bodoval v kategórii F4 – Film – Upútavky na program, jingle. RTVS vo vlastnej produkcii vytvorila päť televíznych upútaviek na tohtoročné majstrovstvá sveta v hokeji.

„Televízne spoty priniesli pohľad na vtipné situácie, akési mikrosúboje, ktoré môžu vznikať medzi fanúšikmi z celého sveta mimo štadióna. V spotoch zohrával hlavnú úlohu výsledok zápasu a dvojbodka, ktorá sa objavila aj vo výsledku vzájomného stretnutia fanúšikov, “ prezradil o televíznej kampani Igor Majkút, vedúci odboru kreatívy v RTVS. Práve dvojbodka bola hlavným motívom kampane.

„RTVS bola oficiálnym a zároveň aj domácim vysielateľom MS. V kampani sme preto chceli demonštrovať jednoznačné spojenie RTVS s hokejom. Symbolicky sme použili dvojbodku z loga RTVS, pretože zároveň bola aj v každom výsledku hokejového zápasu,“ priblížil kampaň Richard Jajcay, riaditeľ sekcie marketingu v RTVS.

Televízne upútavky boli súčasťou kompletnej kampane k Majstrovstvám sveta v hokeji. RTVS v nej pripravila aj kampaň do printových médií a rozhlasové spoty. Aj rozhlasové spoty zaujali organizátorov Zlatého klinca, RTVS s nimi získala shortlist v kategórii Audio reklama.

Zlatý klinec je najvýznamnejšou súťažou o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku, ktorá je organizovaná každoročne od roku 1994. Vyhlasovateľom je spoločnosť Ad Awards Association a odbornými garantmi sú Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director’s Club Slovensko (ADC) a mesačník Stratégie.

Kmeňovú porotu tvoria osobnosti slovenskej reklamy z členov ADC, ktorých dopĺňajú zahraniční českí porotcovia. Základným a jediným kritériom hodnotenia kvality súťažných prác je originalita a inovatívnosť kreatívneho nápadu a kvalita jeho realizácie.

Vizitka kampane:

Majstrovstvá sveta v hokeji 2019, promo na vysielanie
Creative director: Igor Majkút
Riaditeľ sekcie marketingu: Richard Jajcay
Art directori: Igor Derevenec, Igor Majkút, Tibor Kováč, Patrik Malory
Copywriteri: Jozef Rundes, Peter Barnáš
Brand manageri: Petra Piláriková, Lucia Rolincová
Produkcia: Sentimentalfilm
Réžia: Igor Majkút, Marek Urban

Fínsko : Veľká Británia

Slovensko : Kanada

Francúzsko : USA

Švédsko : Česká republika

Nemecko : Lotyšsko

(TS)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu