Pokutu vo výške 4000 eur uložila vysielateľovi TV Markíza Rada pre vysielanie a retransmisiu (RVR) na svojom dnešnom zasadnutí. Dôvodom bola skrytá reklama v seriáli Búrlivé víno.

O výsledkoch rokovania informoval riaditeľ kancelárie rady Ľuboš Kukliš. Markízu – Slovakia členovia rady potrestali za diel rodinného seriálu odvysielaný 18. marca tohto roku.

Skonštatovali, že došlo k priamej podpore predaja a nákupu automobilu Honda Civic Tourer, čo bol produkt sponzora programu. Televízia tiež komunikát označujúci sponzora odvysielala pred a po programe bez zreteľného oddelenia, vysvetlil Kukliš.

Bez pokuty sa obišla verejnoprávna RTVS, ktorú však rada upozornila na porušenie zákona. K tomu podľa jej členov došlo odvysielaním príspevkov týkajúcich sa situácie na Ukrajine v Správach RTVS. Porušené bolo pritom ustanovenie zákona hovoriace o objektívnosti a nestrannosti spravodajských programov a oddeľovaní komentárov od informácií spravodajského charakteru.

RVR dnes tiež udelila licenciu Skupine JOJ na celoplošné digitálne vysielanie detského kanálu v slovenskom jazyku RiK. V tomto prípade ide o nemeckú licenciu stanice RiC TV venovanej detskému divákovi.  (Zdroj: TASR)

„Už pred piatimi rokmi sme plánovali spustiť detský kanál na Slovensku a teraz sa to s našim novým partnerom stane realitou. Rovnako ako Nemci a Rakúšania, aj slovenskí rodičia si veľmi potrpia na kvalitu. To isté platí pre manažment JOJ Group, ktorý si nás za partnerov vybral najmä preto, že kvalitu pre detských divákov vieme garantovať,“ povedal Stefan Piech, CEO spoločnosti Your Family Entertainment AG.

Nová stanica JOJ Group bude distribuovaná ako platený kanál, zaradený do spoplatnených balíkov v ponuke jednotlivých operátorov. RiK tak bude šírený prostredníctvom DVB-S, DVB-C a cez internet.

Logo TV RiK – 2D a 3D verzia:

Logo-TV-RiKČítajte viac: JOJ Group prináša prvú detskú stanicu v slovenskom jazyku!

Zdroj: TASR, JOJ Group

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu