Spoločnosť Ryba Žilina v spolupráci s reklamnou agentúrou Miracle spúšťa spotrebiteľskú súťaž na motívy známej rozprávky. Na príprave kampane sa podieľala aj reklamná agentúra  TRIAD Advertising, ktorá zastrešila realizáciu online časti kampane a kampaňovú internetovú stránku.

Spoločnosť Ryba Žilina patrí na Slovensku medzi najväčších výrobcov rybacích a lahôdkových šalátov a je zároveň významným distribútorom mrazeného a chladeného tovaru, rýb, mrazenej zeleniny, polotovarov či mäsových výrobkov. Svoj sortiment predáva pod značkami PRETO Ryba Žilina, PRETO, Radoma a Frodo.

„Kampaň Treska ti splní tri želania vytvorila pre klienta Ryba Žilina reklamná agentúra Miracle, ktorá zabezpečila aj celú produkciu spotrebiteľskej súťaže. Naším cieľom je čo najviac sa priblížiť spotrebiteľom, zapojiť ich do procesu súťaže a dať im možnosť vytvoriť si osobnejší zážitok z výhry. Keďže najvýraznejším vizuálnym symbolom balenia produktu je rybka, ktorá nás najlepšie odlišuje od konkurencie, práve z nej sme chceli urobiť hlavného hrdinu kampane. Príbeh o rybke, ktorá plní tri želania, všetky tieto kritéria vystihoval. Spotrebitelia ho veľmi dobre poznajú a ľahko sa s jeho pozitívnym odkazom stotožnia. Ďalšou výzvou bolo pretaviť odkaz kampane do mechaniky tak, aby sme zachovali osobný princíp plnenia želaní, vyriešili logistiku vybraných výhier a vyhoveli pritom rôznorodým cieľovým skupinám s ich preferenciami. Spotrebitelia sa zapájajú spôsobom, ktorý im je najbližší – klasickou poštovou zásielkou, online prihlásením alebo cez SMS. Na webe www.trizelania.sk si môžu vybrať tri ceny, ktoré získajú v prípade, že budú vyžrebovaní,“ povedal pre Masmediálne.info Tibor Ďurana, marketingový manažér spoločnosti Ryba Žilina.

inzerát Ryba Žilina - Treska ti splní tri želania
vizuál inzercie (zdroj: Ryba Žilina)

 

Ak si zákazník zakúpi akýkoľvek rybí výrobok značky PRETO Ryba Žilina do 22. mája a zaregistruje si svoj nákup na špeciálnej micro site www.trizelania.sk bude zaradený do žrebovania o 111 cien. Kampaň je nasadená v printe, v online, POS materiálmi, ale i súťažnými etiketami a nálepkami, ktoré sú priamo na obaloch výrobkov.

 

„Sprievodnú kampaň k spotrebiteľskej súťaži sme odštartovali nasadením súťažných etikiet a súťažných nálepiek na produktoch PRETO Ryba Žilina. Zapojili sme aj POS komunikáciu vo vybraných obchodných reťazcoch. Zamerali sme sa taktiež na oslovenie našich skalných fanúšikov v rámci korporátnej Facebook stránky. Až do konca trvania kampane, t.j. druhej polovice mája budeme ďalej využívať aj bannerovú kampaň, inzertné vizuály v lifestyle printových médiách a cielenú platenú komunikáciu v rámci Facebooku. Televízny spot nie je súčasťou mediatypov k tejto kampani,“ doplnil Tibor Ďurana.

 

Vizitka kampane:

Account director: Radúz Ivaničko
Account manager: Dominika Pastoreková
Creative director: Patrícia Schafferová
Copywriter: Igor Novotný
Art director: Marcela Kupčíková
Production: Jakub Mikuš, Ľudo Liška

Pozrite si spoty predchádzajúcej komunikácie:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu