Na Slovensku, ako jedna z prvých agentúr použila v marketingovej komunikácii „Messenger Bota“ práve reklamná agentúra Zaraguza vo svojej kampani Tatra Academy už v roku 2014. Populárny raper Rytmus pomocou aplikácie automatizovane odpovedal svojím fanúšikom aj hláškami typu: „Ak nenapíšeš odpoveď, vyholím ti obočie a budeš jak Fliper.“ :)

„Rytmus Bot vznikol najprv tak, že sme sa mladých ľudí pýtali, čo by sa sami opýtali Rytmusa a na základe toho sme pripravili stovky odpovedí na množstvo kľúčových slov, ktoré aktivovali rôzne odpovede. Tie sa menili aj počas dňa. Nevieme, či išlo o prvého bota vo veľkej kampani v SR, ale určite išlo o jedného z najúšpešnejších vôbec, keďže dostal milióny správ,“ povedal pre Masmediálne.info Kreatívny riaditeľ Zaraguzy Michal Pastier.

Rytmus Bota si môžete pozrieť > tu

Pred nedávnom stvorila agentúra nového Bota – Jamesa Bota, ktorý funguje na novej technológii Messenger Bot od spoločnosti Facebook.

„James Bot je HR agent a preto nám bude pomáhať s obsadzovaním pozícií,“ povedal Michal Pastier.

Ak návštevník napíše správu na Facebooku Zaraguzy, ktorá obsahuje slová “zadanie, práca” pre slovenských kreatívcov, alebo “zadaní, práce” pre českých kreatívcov James Bot na to zareaguje a napíše cvičné zadanie, ktoré musí záujemca vypracovať, napr. na kampaň na „hlučnú galériu“.

„Moje meno je Bot, James Bot. Som prvý kreatívny agent Zaraguzy a mojou úlohou je vymyslieť vždy nové zadanie. Ani tí, čo ma naprogramovali, nevedia, čo vygenerujem :) Tvojou úlohou je vymyslieť kampaň na: hlučnú galériu,“ napísal mi James Bot.

Zaraguza má v pláne v budúcnosti nasadiť Botov aj v iných kampaniach.

„Technológiu testujeme, aby sme ju vedeli využívať, keď bude rozšírenejšia,“ dodal Michal Pastier.

James Bot, Zaraguza 13. jul 2016

 

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu