Značku Rexona, ktorú v roku 1908 založila talentovaná fyzička Alice Sheffer, pozná takmer každý. Aj Rytmusa, slovenského rapera pozná každý, teda minimálne na Slovensku.

Patrik Vrbovský a.k.a. Rytmus, je novou tvárou reklamnej kampane značky Rexona, ktorá je odvážna, drzá a originálna.

„RytmusShopping“, tak znie názov kampane, ktorú značka Rexona spustila na začiatku augusta. Primárne je cielená na mladých aktívnych mužov vo veku od 18 do 35 rokov, no určite bude mať dosah na omnoho širšiu vekovú kategóriu, nevynímajúc aj mladších chalanov či starších chlapov, pretože aj medzi nimi sa nájdu tí, ktorí chcú byť trendy. Kampaň bude aktívna do konca septembra.

„Rexona je pre mužov, ktorí cvičia, no chcú byť ochránení pred zápachom. Avšak v dnešnej rýchlej dobe sú aj ľudia, ktorí by cvičiť chceli, no nemajú na to čas. Preto sme vymysleli sériu bizarných insta produktov, vďaka ktorým môžu aj oni vyzerať, že na sebe makajú. Insta biker je určený pre tých, ktorí chcú vyzerať, že bicyklujú, Insta Runner je pre fejkových bežcov a s Insta Fitnessom sa človek zapotí bez toho, aby navštívil fitko. Do hlavnej úlohy sme dosadili Rytmusa, keďže sme hľadali človeka, ktorý má silnú fanúšikovsku základňu na sociálnych médiách a zároveň pravidelne cvičí. Patrik už dlhšiu dobu nebol v žiadnej výraznejšej kampani (naposledy to bola kampaň pre Tatra banku, ktorá získala cenu EFFIE), preto sme sa rozhodli, že ho opäť oslovíme. Aby sme kampani pridali ešte viac na bizarnosti, rozhodli sme sa, že napodobníme klasický teleshopping. Kampaň tak získala viac WTF momentov a zároveň sme mali priestor na klasické Rytmusove vtipy,“ priblížil pre mediawatch.dog, myšlienku vzniku kampane Marek Kabát, account manager pre reklamnú agentúru Zaraguza.

Na propagáciu produktov značky Rexona využíva kampaň dve verzie preroll video spotov.
Pred videami „Repíky starej matere sa“ sa zobrazuje 10-sekundový YouTube preroll, v ktorom Rytmus nabáda mužov, aby si dali 36 klikov, ale nie tých na počítači.

Pred Rytmusovými pesničkami sa zase zobrazuje 13-sekundový YouTube preroll, v ktorom Rytmus opäť vtipným spôsobom nabáda k cvičeniu.

Okrem preroll formátov, využíva kampaň aj Facebook video, Facebook link ads, YouTube bumper ads , Instagram Video Ad, displej formáty a pre-roll videá na Joj.sk, Resfresher.sk, Etarget a MadHouse.

Z reklamného spotu sa môže zdať, že číslo a možnosť zavolať naň, aby človek zistil ako veľmi „smrdzí“, je len taký nevinný doplnok, ktorý je súčasťou dotvorenia teleshoppingového námetu, no opak je pravdou.

„Telefónne číslo vo videu naozaj funguje. Rytmus ti cez telefón povie, ako veľmi smrdzíš. Pikoška: jeden človek zavolal na toto telefónne číslo až 41-krát,“ prezradil pre mediawatch.dog, Marek Kabát, account manager pre reklamnú agentúru Zaraguza.

Súčasťou kampane je aj súťaž, v ktorej možno vyhrať tréning s Rytmusom.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu